Samozrejme, nie každá verzia bude mať takýto “setup“. Napríklad verzia M240i by už mala prísť len s pohonom xDrive. Avšak stále je v hre M2, ktorá by mala nielen že zostať pri pohone zadných kolies, ale mať v ponuke aj manuálnu prevodovku. Práve súčasné BMW M2 CS je považované za zatiaľ posledný hravý model od BMW.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Novinku začnú sériovo vyrábať už koncom leta, preto aktuálne prebiehajú posledné skúšky na rôznych okruhoch. Okrem slávneho Nürburgringu jazdia nové autá aj v okolí Mníchova, či na testovacom polygóne v meste Maisach.

Napríklad verzia M240i xDrive má mať trojlitrový radový šesťvalec, 275 kW (374 k) a 8-stupňovú automatickú prevodovku. Ešte vyššie bude, samozrejme, stáť BMW M2, avšak na tú verziu si budeme musieť chvíľku počkať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

S vyššou tuhosťou

BMW tvrdí, že novinka má mať oproti predchodcovi o 12 % vyššiu statickú tuhosť. Pribudli napríklad dynamické vzpery v zadnej časti vozidla či pre M240i dostupný M športový diferenciál na zadnej náprave. O novinke sa viac dozvieme po jej oficiálnom predstavení, ktoré bude v priebehu leta.

zdroj: BMW