Honda NSX-R by mala byť priostrená v rámci podvozku a aerodynamiky. Nebojte sa, váha a výkon nezostanú v úzadí.

Ostrejšia a predovšetkým agilnejšia

Čo sú teda tie novinky? Viceprezident a generálny manažér pre Acura (Honda) USA, Jon Ikeda, bol spovedaný našimi kolegami a vyjadril sa, že "môžeme očakávať čokoľvek" a zároveň povedal, že je fanúšikom rýchlych aut a výkon je niečo, čo sa dá vždy prekonať. Dodal, že radi sa s kolegami bavia o silnejších modeloch v portfóliu Hondy. Dosť nešpecifické? Poďme ďalej, pred týmto rozhovorom prenikli na svetlo sveta nové patentové nákresy, ktoré ukazujú miesta, kde má byť NSX-R radikálne prepracovaná v rámci aerodynamiky a má poskytovať menší odpor, ale zároveň väčší prítlak.

Ďalej boli na Nurburgringu pozorované a natočen0 NSX, ktoré mali zvláštne nasávacie otvory pri motore, ktoré sa nápadne podobali na tie z patentových kresieb. Od technikov Hondy by sme mohli očakávať vylepšenú aerodynamiku, prepracovaný podvozok, zníženú váhu v rozmedzí 50 - 100 kg a výkon v rozmedzí  470,5 kW (640 k) až 515 (700 k). Osobne by som sa ale prikláňal k nižšiemu výkonu. Zrýchlenie by sa malo posunúť do teritória 2,5 s z 0 - 100km/h a maximálna rýchlosť by sa mala posunúť na hranicu 320 km/h. Styling karosérie by mal byť mierne inšpirovaný NSX GT3, bohužiaľ, súčiastkami, ktorými disponuje NSX GT3, NSX-R disponovať nebude. Tú poháňa len zadný náhon kolies bez akejkoľvek hybridnej sústavy, sekvenčná 6-stupňová prevodovka XTRAC, váha 1240 kg a zároveň nemôžeme počítať s výkonom motora v rozmedzí 404,5 - 441 kW (550 - 600 k) (identický motor ako v sériovej NSX, len s pár modifikáciami). Nakoniec si pozrite, ako jazdí NSX GT3 na závodnej trati. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov