Najväčšími ťahúňmi automobilky sú modely  812 Superfast, 488 a GTC4 Lusso.

Hrubý prevádzkový zisk (zisk pred zdanením, úrokmi a odpismi - inak známy ako EBITDA) narástol o 13 %, konkrétne na 272 miliónov €. Toto číslo je o 11 miliónov € vyššie, ako pôvodne svetoví finanční analytici očakávali. Čistý príjem zvýšili o 1,3 percenta. Na rast príjmov malo vplyv aj ukončenie výroby niektorých výbehových modelov. 


Z pohľadu štatistiky automobilka za prvý štvrťrok vyrobila a následne aj dodala presne 2128 áut. Medziročný nárast je 6,2 %. Predaje rástli ako v Európe, tak na Blízkom východe, konkrétne o 7 % (1103 kusov), za oceánom narástol o 4 % (569 kusov). Najväčším prekvapením sa stala Čína, kde predali o 14 % viac áut, ako minulý rok. Konkrétne 183 kusov.  


A akú majú víziu na celý budúci rok? Odhadujú, že príjmy ostatnú na úrovni zhruba 3,4 miliardy €. Predaj áut, by však mal narásť o zhruba 700 kusov, čím by chceli prekonať magickú hranicu 9000 kusov ročne. Uvidíme, či sa im to podarí, a čo bude znamenať striktné odmietnutie produkcie elektromobilov pod značkou Ferrari. 

Zdroj: CN.CZ

FOTO: Car And Driver