Príbeh indického modelu Mahindra Roxor je zaujímavým dôkazom toho, že všetko sa dá, ak sa chce. Ako to dopadne, to je už druhá stránka veci, samozrejme. Všetko sa začalo oficiálnym dovozom tohto offroadu na americký trh. Keďže sa však až príliš podobal na niektoré staršie modely značky Jeep, koncern FCA (súčasný majiteľ americkej automobilky Jeep) žiadal jeho stiahnutie z trhu USA. Skončilo sa to až súdnou žalobou a reálnym odchodom modelu Roxor z USA. Tým sa to však neskončilo, Indovia totiž nepovedali posledné slovo.

Kvôli tomuto autu začal súdny spor Mahindry a automobilky Jeep (FCA).

My ho teda „prekreslíme“

Americká komisia pre medzinárodný obchod (USITC) dala za pravdu koncernu FCA a tak Mahindra svoj model prepracovala a urobila na ňom zásadné zmeny. A treba uznať, že sa podarili. Ani to však nestačilo, a tak museli dizajnéri automobilky Mahindra opäť vyhrnúť rukávy a presvedčiť ešte radikálnejšími zmenami. Tie už prešli, aký je však celkový výsledok, posúďte sami (úvodná fotografia článku). V prípade tohto auta sa už členovia hodnotiacej komisie postavili na stranu Mahindry a vyhlásili, že s týmto sa už fabrika na trh USA môže vrátiť. Zaujímavé však je, že Jeep s rozhodnutím rady USITC stále nesúhlasí a chce sa proti jej rozhodnutiu odvolať. Kým sa tak však stane, oficiálnemu predaju upraveného modelu Mahindra Roxor v USA nič nebráni.

zdroj: Autoreview 

Tento facelift u americkej komisie neprešiel, Mahindra musela auto ešte raz upravovať.