Na strane Volkswagenu je pre zmenu väčšia kapacita akumulátor, konkrétne 79 proti 64 kilowatthodinám, tento článok ale nie je o porovnaní dvoch podobných produktov. Chceme tým povedať, že MG4 XPower je už na slovenskom trhu a miestne zastúpenie si ho cení na minimálne 43 200 eur.

A vlastne takmer aj maximálne, pretože jedinou položkou, za ktorú si môžete v prípade vrcholnej verzie priplatiť je lak. V základe dostanete bielu, všetkých sedem ďalších odtieňov (vrátane zelenej Racing Geen na fotkách) je za dodatočných 600 eur.

Ešte raz pripomíname, že za tieto peniaze dostanete 435 koní, 600 newtonmetrov, schopnosť zrýchliť z miesta na stovku za 3,8 sekundy (VW to má za 5,6 s) a maximálnu rýchlosť 200 kilometrov za hodinu. Auto má na palube integrovanú trojfázovú 11-kilowattovú nabíjačku, s jednosmerným prúdom zvládne maximálne 140 kW a výrobca sľubuje pri pozvoľnom tempe (WLTP) dojazd 385 kilometrov.

Z ďalšej výbavy počítajte s 18-palcovými hliníkovými diskami, podstatné sú tiež 345-milimerové predné brzdy, ktoré výrobca kombinuje s hliníkovými športovými pedálmi a nechýba ani elektronická uzávierka diferenciálu či systém kontroly rozjazdu, alias Launch Control.

Bez doplácania sú samozrejme aj diódové svetlá s automatickým prepínaním diaľkového režimu, tepelné čerpadlo s automatickou klimatizáciou, adaptívny tempomat, bezkľúčové odomykanie, navigácia bežiaca pod infotainmentom s 10,25-palcovou dotykovou obrazovkou, ktorý ukrýva Bluetooth, Apple CarPlay a Android Auto a vodiča by mohlo potešiť elektrické ovládanie sedadla, čalúnenie alcantara/koženka či vyhrievaný volant i s prednými sedačkami.

Z ďalšej výbavy stojí za zmienku 7-palcový digitálny prístrojový panel, bezdrôtová nabíjačka mobilov, zadné parkovacie senzory s 360-stupňovým kamerovým záberom, elektro-chromatické vnútorné spätné zrkadlo a v menu nájdete tiež režim ovládania auta jedným pedálom.

zdroj: MG