Porsche už tradične zapĺňa ďalšie medzery v produktovom portfóliu aktuálnej 911, ktorá po medzigeneračnej modernizácii nesie interný kód 992.2. Carreru S sme vám už predstavili, rovnako prvú hybridnú 911 Carrera GTS a dnes sú na rade nové štvorkolky „eSká“ v troch karosárskych variantoch.

Automobilka tvrdí, že až polovica predaných modelov Carrera S má pohon všetkých kolies, teda že ich predá s označením 4S, a pretože na nich vďaka tomu slušne zarába, pokračujú aj po facelifte.

Výkonnejší motor, ale len PDK

Základom noviniek je prepracovaný plochý trojlitrový šesťvalec s dvojicou turbodúchadiel a výkonom zvýšeným zo 450 na 480 koní. Konštruktéri nedosiahli tento posun prostým prepísaním softwaru. Motor má vylepšené chladenie, presnejšie povedané medzichladiče kopírujú 911 Turbo.

Ak čakáte manuál, dúfate márne, ten vám Porsche v týchto verziách už nepredá. Jedinou možnosťou je osemstupňový dvojspojkový automat PDK, s ktorým 911 Carrera 4S Coupé akceleruje z 0 na 100 km/h aj vďaka štvorkolke za 3,3 sekundy (s paketom Sport Chrono) a dosiahne maximálnu rýchlosť 308 kilometrov za hodinu.

V sérii tiež riadenie všetkých kolies

Porsche pre všetky verzie štandardne dodáva nové hliníkové disky, vpredu 19-palcové vzadu dvadsiatky, ďalšej systém Torque Vectoring Plus a športový výfukový systém. Bez priplácania sú tiež väčšie brzdy z GTS s červenými strmeňmi a kotúčmi s priemerom 408 mm vpredu a 380 mm vzadu.

Za samozrejmosť potom považujte tiež aktívne riadenie kolies zadnej nápravy, kožený paket, svetlá matrix LED, indukčnú nabíjačku mobilov, elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá s elektro-chromatickou funkciou (platí aj pre vnútorné) a štvormiestna je v základe len Targa. Ak budete ale chcieť, môžete si bez príplatku objednať zadné (núdzové) sedačky aj pre kupé.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

zdroj: Porsche