Podobnú štúdiu športového elektromobilu postavil aj Nissan. Nazval ho Esflow a ako sa dalo čakať, technika ktorá je ukrytá pod kapotou má veľa spoločného s už produkčným Leafom. Celý elektrický pohon sa odlišuje jedine množstvom elektromotorov, keď v prípade Esflowu boli použite hneď dva. Karoséria, ktorá svojim tvarom pripomína krivky súčastného Z-ka je vyrobená prevažne s kompozitných materiálov. O ďalšie odľahčenie sa postaral aj celo hliníkový rám. Aj vďaka týmto riešeniam bolo možné váhu celého konceptu dostať na sympatickú hranicu jednej tony.

pohon Esflowu bude zabespečovať systém podobný tomu ktorý v súčastnosti najdeme v Leafe

pohon Esflowu bude zabespečovať systém podobný tomu ktorý v súčastnosti najdeme v Leafe

Ako som spomenul, na rozdiel už sériovo vyrábaného Leafu, v tomto prípade použili dva elektromotory. Ich parametre ostali zahalené tajomstvom, no nám úplne stačí následovný parameter. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h, ktoré by elektrošportiak mal zvládnuť pod 5 sekúnd. Samozrejme, pri elektromobiloch ako takých väčšinou skôr ludi zaujíma dojazd na plne nabité akumulátory, ako jazdné výkony. V tomto prípade plne nabité Li-Ion akumulátory  postačujú na 250 kilometrov jazdy. Som zvedavý o koľko sa tento dojazd zmení v prípade že budete chcieť využiť plný potenciál tohto elektro-športiaku napríklad na okruhu :) Pravdou však je, že aj športiakom s bežným spaľovacím motorom pri veľmi tvrdej jazde radikálne klesá dojazd tiež. Bežne aj viac než na 1/5.

Myslím, že každému je jasné odkial tvorcovia dizajnu Esflowu brali inšpiraciu

Myslím, že každému je jasné odkial tvorcovia dizajnu Esflowu brali inšpiraciu