Za tých 113 tisíc a nejaké drobné máte jednomotorový Cayenne s výkonom 408 koní, ktorý krátkodobo zvýšite na 442 koní a trakčnú batériu s kapacitou 113 kWh. Tá podľa WLTP stačí na 642 km.

Štandardne v cene získate napríklad 20-palcové hliníkové disky, vzduchový podvozok s adaptívnymi tlmičmi a samoniveláciou, svetlá matrix LED, tepelne izolované čelné okno a v interiéri elektrické nastavovanie predných i zadných (!) sedadiel, pričom predné budú tiež vyhrievané. Rovnako nepriplácane ani za kožou čalúnený vyhrievaný volant, ambientné osvetlenie, elektricky ovládané veko batožinového priestoru, dvojzónovú automatickú klimatizáciu a dokonca ani za elektrické dovieranie všetkých štyroch dverí.

Výrazne lacnejšie ako E-Hybrid

Sériovo máte aj digitálne kľúče, audio s 10 reproduktormi, 11-kilowattovú integrovanú nabíjačku, čiastočne kožený interiér a nedopláca sa len za biely lak karosérie.

Druhou možnosťou je Cayenne Turbo Electric s rovnakou batériou, dvomi elektromotormi, výkonom 857 koní a špičkovým krátkodobým výkonom 1156 koní. Za tento model dáte v základe 178 562 eur, čo je zase o zhruba 24 tisíc eur menej, ako by ste zaplatili za Cayenne Turbo E-Hybrid so systémovým výkonom 739 koní.

V štandarde drahšieho auta sú 21-palcové kolesá, HD-matrix LED, adaptívne športové sedadlá opäť s elektrickým nastavovaním, športový kožou čalúnený volant s elektrickým nastavovaním stĺpika riadenia, audiosystém od Bose so 14 reproduktormi, paket Sport Chrono, vyhrievanie aj zadných elektrických sedadiel a na podvozku nájdete jednak systém aktívneho rozdeľovania krútiaceho momentu a k tomu lepšie brzdy s 10-piestikovými strmeňmi vpredu a 4-piestikovými vzadu.

Tie sa celkom hodia, pretože Turbo Electric má neuveriteľnú pohotovostnú hmotnosť až 2720 kilogramov, aj keď ani jednomotorový model zase nie je o toľko ľahší – váži 2600 kg.

zdroj: Porsche