Druhá generácia C5 Aircross narástla vo všetkých smeroch a je dostupná s niekoľkými typmi pohonu. Na najnižšej priečke stojí hybrid so známou jedna-dvojkou, elektrifikovaným dvojspojkovým automatom a systémovým výkonom 145 koní.
Vo výbave You za ňu dáte 27 990 eur a dostanete 18-palcové hliníkové disky, zadné parkovacie senzory, automatickú dvojzónovú klimatizáciu, LED so svetelným senzorom a automatickou aktiváciou diaľkového režimu, bezkľúčové štartovanie, okná i spätné vyhrievané zrkadlá v elektrike, dažďový senzor, akustické čelné okno, koženkou čalúnený volant, 10-palcový digitálny prístrojový panel s 13-palcovou dotykovou obrazovkou a bezdrôtovým pripojením pre Android i iPhone.
Elektro už od základného stupňa výbavy
Už v základnom stupni môžete mať aj (zároveň najlacnejší) elektrický Aircross s výkonom 210 koní a dojazdom 520 km (podľa WLTP) za 35 990 eur, čo je o osem tisíc viac, ale zároveň dostanete bez príplatku 19-palcové disky a integrovanú 11-kW nabíjačku.
Druhý stupeň Plus pridáva predné parkovacie senzory a zadnú kameru, bezkľúčový prístup, elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá a elektro-chromatické vnútorné zrkadlo, 19-palcové kolesá, zatmavené zadné okná, multifunkčný volant, ambientné osvetlenie, výduchy vzduchu pre cestujúcich vzadu, navigáciu, indukčnú nabíjačku, ale tiež nastaviteľný sklon operadiel zadných sedadiel, manuálne nastaviteľnú bedrovú opierku pre vodiča alebo štyri konektory USB C.
PHEV v cene slabšieho batériového modelu
Základná motorizácia v tomto stupni vás vyjde na 30 990 eur, plug-in hybrid so systémovým výkonom 195 koní stojí rovnako ako základný elektromobil – 38 990 eur a ešte môžete mať elektriku s výkonom zvýšeným na 230 koní a väčšou batériou v prevedení Long Range s dojazdom 680 kilometrov za 43 990 eur.
K tomu by sme mohli dodať, že PHEV pridáva špecifické devätnástky, 3,7-kilowattovú integrovanú nabíjačku ale tiež volič jazdných režimov.
Maximum skoro za 47 tisíc
Najdrahšia výbava Max je možno trochu prekvapivo tiež dostupná so všetkými motorizáciami. Hybrid je za 33 990 eur, PHEV stojí 41 990 eur, slabší elektromobil vyjde opäť na rovnakú čiastku a za úplne najdrahší Long Range dáte 46 990 eur.
Spolu s rozšíreným zoznamom asistenčných systémov dostanete v uvedených čiastkach aj head-up displej, matrix LED, 360-stupňový kamerový výstup, bezdotykové otváranie kufra, vyhrievaný volant a predné sedadlá, pričom vodič má elektrické nastavovanie i pneumatickú bedrovú opierku, čalúnenie syntetickou kožou, lepšie filtre v klimatizácii, hliníkové pedále a na karosérii ozdobné prvky.
Tepelné čerpadlo vždy za príplatok
Zoznam príplatkovej výbavy je pomerne rozsiahly a okrem kolies s priemerom 20 palcov obsahuje niekoľko farebných kombinácií interiéru, pakety umožňujúce dostať sa napríklad k vyhrievaným sedadlám v nižšom stupni výbavy a z luxusných prvkov stoja za reč ventilované sedačky s masážnou funkciou, vyhrievané čelné sklo. Ak budete chcieť tepelné čerpadlo, je len za príplatok 1000 eur.
zdroj: Citroën














































