Doposiaľ nemáme žiadne oficiálne informácie o tom, ktoré motory budú dovážať do Európy, ale s najväčšou pravdepodobnosťou príde atmosférický 5.0 V8 motor, ktorý tvoril najväčšie predaje aj v Európe. Otázne ostáva či príde s asistenciou elektromotora v podobe Mild-hybridu. V Amerike bude aj nový 2,3 litrový EcoBoost, ktorý by sa mohol kombinovať aj s výkonným elektromotorom a ponúknuť tak zaujímavý pomer výkonu a spotreby. V prípade prevodoviek zostáva 10 stupňový automat, ale zároveň by sa mohla aspoň zo začiatku výroby dostať do auta manuálna šesťstupňová prevodovka.

Základná silueta nového modelu by mala zostať rovnaká ako u predchodcu a tým pádom aj koncepcia auta, to znamená motor vpredu a primárny pohon zadných kolies. Podľa niektorých predbežných informácií, by mal dostať Mustang aj novú platformu CB6, ktorá sa používa v SUV modely Explorer. Táto platforma je prispôsobená pre zástavbu hybridného systému a tak isto je schopná využívať pohon všetkých štyroch kolies. Zatiaľ ale nie je isté, či do ponuky príde aj pohon všetkých kolies a ako bude riešený. Čisto elektrickej verzie sa s istotou nedočkáme, túto úlohu bude zastupovať minimálne do roku 2028 Ford Mustang Mach-E. Ceny novej generácie Mustang budú známe až po odhalení na autosalóne v Detroite.

autor: Andrej SELNEKOVIČ