Nové Rafale začína s výbavou Techno, ktorá obsahuje adaptívne diódové svetlá, predné i zadné parkovacie senzory so zadnou kamerou, dvojzónovú klimatizáciu, volič jazdných režimov multi-sense, bezkľúčové otváranie i štartovanie či 20-palcové hliníkové disky.

Za túto verziu dáte 39 900 eur a v cene máte tiež čiernu metalízu, 12,3-palcový digitálny prístrojový panel a tiež dotykovú 12-palcovú obrazovku multimediálneho systému OpenR link s integrovanou navigáciou, službami Google a audiosystémom využívajúcim šesť reproduktorov.

Samozrejme je toho v základe oveľa viac, vyššie nájdete len pár základných položiek. Ak vás zaujímajú ďalšie detaily, nájdete ich na stránkach Renaultu, my sa zatiaľ pozrieme na druhý a zároveň najvyšší stupeň Esprit Alpine.

Ten navyše v porovnaní s Technom zahŕňa systém sledovania slepých uhlov, aktívne vedenie v jazdnom pruhu, volant čalúnený umelou kožou s alcantarovou dekoráciou, čalúnenie spájajúce opäť alcantaru so syntetickou kožou, ale máte v tom tiež elektricky ovládané piate dvere, systém riadenia kolies zadnej nápravy 4Control, inú masku chladiča a aj iný typ 20-palcových kolies.

Za Rafale Esprit Alpine si od vás Renault vypýta najmenej 43 900 eur, pričom k nemu si môžete priplatiť 1300 eur za svetlá Matrix LED alebo 800 eur za paket City, ktorý obsahuje parkovacieho asistenta, 360-stupňový kamerový záber, elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá, samozrejme i s vyhrievaním či nastavovaním alebo uvítacie osvetlenie, v ktorom je i projekcia loga na cestu pod dverami.

Ak k Espritu Alpine prihodíte ešte 800 eur, dostanete elektricky ovládané predné sedadlá i s masážnou funkciou, za 700 eur máte 9,3-palcový head-up displej a za 200 eur rezervné koleso.

Časom ešte dorazí plug-in hybridný Rafale s druhým elektromotorom, pohonom 4x4 a systémovým výkonom 300 koní, ale o termíne jeho vstupu na náš trh zatiaľ veľa nevieme.

zdroj: Renault