Porsche vraví, že Paul dobrovoľne a vedome podstúpil riziko, keď si sadol do Carrery GT ako spolujazdec, a tým pádom nesie za svoju smrť plnú zodpovednosť. Okrem toho bolo vraj auto upravené a nevhodne udržiavané, čomu nasvedčuje aj fakt, že šofér auta, Roger Rodas, išiel s Paulom auto prevetrať, lebo malo mať problémy s motorom, ktorých pôvod chceli zistiť.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Tak ako to bolo? 

Právnik Paulovej dcéry Jeff Milam odpovedal Porsche v zmysle, že Carrera GT nie je navrhnutá tak, aby pasažierov chránila a že havária sa stala na suchej a prázdnej ceste v rýchlostiach nižších, než by malo auto bez problémov zvládať. V žalobe sa tiež píše, že auto išlo v skutočnosti pomalšie než tvrdia vyšetrovatelia a že Paulov bezpečnostný pás mu pri náraze dolámal rebrá, čím ho uväznil v sedadle. Ďalším zaujímavým tvrdením právnikov je, že auto začalo horieť až niečo vyše minúty po náraze. Paulovi teda malo byť osudným nadýchanie sa dymu a následné zhorenie v aute. Verzia vyšetrovateľov hovorí, že Paul bol mŕtvy okamžite po náraze. Kde je pravda sa tak skoro asi nedozvieme, no isté je, že Paula akýkoľvek výsledok sporu už medzi živých nevráti.