Austrálska reklama na modelový rad Yaris prezentuje všetky tri jeho verzie, teda klasický hatchback, jeho zodvihnutú verziu Cross aj limitovanú športovú verziu GR. A práve tá leží orgánom dohliadajúcim nad morálnou „čistotou“ reklamy v žalúdku. Neverili by ste, kvôli akému detailu musela Toyota reklamu stiahnuť.

Toyota len krúti hlavou, reklamu však stiahla

Veľmi nápaditá reklama má len 30 sekúnd, počas ktorých sa odohrá príbeh o tom, ako traja súrodenci zabudnú na oslavu svojich rodičov. Všetci pritom sadnú do svojho auta (každý má pochopiteľne jeden Yaris) a ponáhľajú sa, aby všetko stihli. A práve brat šoférujúci GR Yaris predvedie pri odjazde z dielne rozjazd, ktorý všetkých dohliadajúcich pobúril. Trochu prachu, mierny drift a oheň bol razom na streche. Tento moment údajne podporuje nezodpovedné šoférovanie, a preto nie je vhodné, aby sa reklama šírila médiami. Fabrika s rozhodnutím nesúhlasí, no reklamu z mediálneho priestoru stiahla. Tá sa však hneď objavila na niekoľkých súkromných internetových účtoch. Škandál so zákazom jej navyše zodvihol popularitu a nakoniec spôsobil presný opak toho, čo bolo zámerom dohliadajúcich orgánov. Zdá sa teda, že aj to je cesta. Darmo, ako sa hovorí, zakázané ovocie chutí najviac.

Test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Tak kto je tu najlepší? 20.12.2020
Created with Rapha�l 2.1.4Hodnotenie8010
Created with Rapha�l 2.1.4Cena / hodnota8010