Toyota tvrdí, že jeho dizajnéri pri návrhu modernizovaného auta vychádzali z vkusu európskeho zákazníka. V tomto prípade to znamená, že Corolla Cross prišla o obrovskú „zamračenú“ tvár a namiesto nej dizajnéri vytvorili dve nové masky.

Pre GR Sport je to veľký šesťuholník votknutý do predného nárazníka spolu s ostrejšími linkami, zatiaľ čo sériové vozidlo má masku chladiča nenápadne rozpustenú v prednom čele prostredníctvom malých otvorov, z ktorých niektoré sú zaslepené.

Kompletne nová svetelná technika

Viac vám samozrejme povedia oficiálne fotografie, z ktorých zistíte, že Corolla Cross má po novom medzi hlavnými svetlami podsvietený pás a súčasťou vyšších výbav sú tiež nové adaptívne diaľkové svetlá ukryté za skratkou AHS.

Iná je tiež grafika zadných združených svetiel, v ktorých sa objavili horizontálne lamely, zatiaľ čo nápis Corolla Cross bol premiestnený do lišty nad registračnou značkou. Celok potom korunujú nové 18-palcové hliníkové disky.

S indukčným nabíjaním v sérii

Vodič v kabíne dostane novú hlavicu voliča automatickej prevodovky a tiež prepracovanú konzolu, do ktorej je zasadená. Nájdete v nej dodatočný priestor pre mobil, v základnej výbave aj s indukčným nabíjaním, pričom Toyota pripomína, že zvýšila rýchlosť nabíjania o 50 percent a navyše vylepšila konektivitu prostredníctvom rozhraní Android Auto a Apple CarPlay.

Automobilka ďalej hovorí o vylepšenom ambientnom osvetlení pre vyššie stupne výbavy, 12,3-palcovom digitálnom prístrojovom paneli, 10,5-palcovom dotykovom displeji, ale upozorňuje tiež na zdokonalenú protihlukovú izoláciu.

Motory ostávajú

Pokiaľ ide o techniku pod kapotou, žiadne zmeny nečakajte. Automobilka hovorí, že Corolla Cross ďalej využíva dvojicu benzín-elektrických pohonom Hybrid 140 a Hybrid 200, ale verzia AWD-i s pohonom oboch náprav využíva nový režim Snow Extra, ktorý podľa výrobcu zvyšuje stabilitu a kontrolu na zasnežených cestách.

Asi najzaujímavejšou zmenou je už spomínaná výbava GR Sport, ktorá okrem iného obsahuje 19-palcové čierne hliníkové disky. K nim dostanete tiež o 10 milimetrov znížený a pritvrdený podvozok s inak kalibrovaným posilňovačom riadenia, prvýkrát režim Sport s rýchlejšou odozvou na pravý pedál i páčky radenia pod volantom s kontrastným červeným prešívaním. Intenzívnejšie je tiež potom spomaľovanie pri ubratí plynu.

Sedadlá sú čalúnené syntetickou kožou Brin Naub, ktorá podľa Toyoty pripomína semiš a sú navyše dozdobené logami GR Sport. V prípade tohto auta počítajte tiež s vyššou úrovňou bezpečnosti vďaka systému Toyota T-Mate s podporou online aktualizácií.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

zdroj: Toyota