Na zhrnutie, obe verzie poháňa ten istý 4,4-litrový zážihový V8. Pre bežnú M5 má maximálny výkon 441 kW (600 k) a pre verziu M5 Competition až 460 kW (625 k). Krútiaci moment zostáva na hodnote 750 Nm. Tak isto aj 8-stupňová automatická prevodovka a pohon všetkých kolies M xDrive.

Tak, ako aj pri modernizácii bežnej 5ky, tak aj M5 zostala verná menším predným „ľadvinkám“, ktoré však majú iný dizajn. Zmenený je aj predný nárazník, rovnako aj dizajn predných svetiel s novým dizajnovým podpisom. Tie budú okrem bežného laseru dostupné ako Dynamic Laser Matrix, čo by evokovalo, že laserový diaľkový režim môže fungovať aj s vyrezávaním objektov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Vzadu sú tiež zmenené LED svetlá s 3D dizajnom a vynovený zadný nárazník. Nové sú 20-palcové disky pre Competition verziu (M5 zostáva na 19-palcových diskoch) a brzdové strmene na prianie v červenej farbe. Displej v interiéri má väčšiu uhlopriečku, miesto 10,25 po novom ponúkne 12,3-palcovú uhlopriečku.

Aj na okruhy

Vo verzii Competition je k dispozícii režim Track, ktorý je špeciálne navrhnutý pre použitie na pretekárskych okruhoch. Na zvýšenie koncentrácie vodiča sa automaticky vypne audiosystém a stredová obrazovka. Head-up displej prestane zobrazovať informácie asistenčných systémov a tiež sa potlačí spustenie výstražných svetiel pri prudkom brzdení.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Na doplnenie, bežná M5 zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, verzia Competition to zvládne za 3,3 sekundy, čo je o desatinu rýchlejšie, ako nedávno inovovaná Alpina B5 alebo Mercedes-AMG E63 S. A na záver cena. Vynovené BMW M5 štartuje na nemeckom trhu na 120 900 eur a Competition na 129 900 eur.

Zdroj: BMW TS