Nastaviť posed sa dá zvládnuť za pol minúty. Toľko času musí mať absolútne každý. Dobrý výsledok ovplyvní nielen bdelosť, cit pre auto, ale aj zdravšiu chrbticu.
V spolupráci so značkou OMV, v rámci zvýšenej starostlivosti a pridanej hodnoty pre hlavne mladých vodičov, ktoré reprezentuje slogan We Care More, pripravujeme seriál krátkych poučných videí na rôzne témy z denného života motoristu. V prvej časti sa spolu s hosťom Ivanom (28) podrobnejšie venujeme dôvodom a postupu - Ako nastaviť posed vodiča správne a bezpečne? To, čo vo videu rozoberáme cca 10 minút zvládne každý za menej než pol minúty. Podstatné je zapamätať si postup jednotlivých 6 krokov. Nájdete ich vo videu spolu s dôvodmi prečo a ako:
Nastaviť posed sa dá zvládnuť za pol minúty. Toľko času musí mať absolútne každý. Dobrý výsledok ovplyvní nielen bdelosť, cit pre auto, ale aj zdravšiu chrbticu.
04.04.17 18:28 Takéto videá môžem len pochváliť, takže super robota Maroš a "partneri". Snáď ich uvidíme viac, keďže mnoho ľudí na moje prekvapenie nemá poňatia, ako nastaviť správny posed, svetlá, ako dofúkať pneumatiky a pod. Palec hore
04.04.17 18:49 To uz som videl pred par dnami na youtube ;) ale inac tiez chvalim + kedze som bol na skole smyku v superdrive par veci tam este niesu napriklad ako sa drzi volant. Musim povedat ze mi to dost dalo aj ked to boli len zaklady
04.04.17 21:29
Na supermana tu v Bratislave jazdi dost vela ludi co si vsimam, len krutim hlavou a v duchu sa smejem :) Aj ked sa to pri istom style a rychlosti jazdy da akceptovat chcel by som vidiet keby sa im aktivoval airbag a ta ruka by dotycnemu pekne strelila do hlavy (samozrejme dost nepravdepodobna situacia)
Zaroven kvoli tomuto skvelemu drzaniu volantu by museli vracat ruku pri pravotocivej zakrute a tak sa ani nedivim ze nepouziju smerovky, vsak naco.
Vsetkym co absolvovali autoskolu a aj tym starsim by som odporucal taky SuperDrive nech z Vas tie pridrble navyky vyzenu ako exorcista diabla z tela. Viem ze nie kazdy ma ambicie soferovat alebo byt panom soferom ale toto su zaklady. Nie len "ja ja ja a nikto iny"
04.04.17 23:15 @santa99santa99: u nas v Modre tomu roky hovorime senecky syndrom, vsimni si chlapcov z okresu SC za volantom
20.04.17 12:20
@santa99My na severe používame výraz " Čadčansky taxikar , typ 1. " a " ...typ 2." .. typ 2. je keď ma pravý lakeť cez opierku až na spolujazdcom sedadle , hlavu v strede auta ...
... takým sa musí bombovo pozerať do zrkadiel , heh
A ja držím volant palcom a ukazovakom lavej ruky v polohe pol siedmej
a ked treba zvolím iný uchop ,
nechapem prečo by som mal stale držat ruky tri-štvrte na dve
ked idem po ceste rovno a hlavne ked idem 60 km/h cez dedinu
ked idem po klukatej okreske 120 km/h vtedy držím volant v spominanom tri-štvrte na dve , inak nie
A ešte sa mi pači ako niektorí ručkuju po volante na parkovisku ako opice....
05.04.17 07:58
@Laco brzdaPreto som napisal ze za istej situacie je to akceptovatelne.
Keby si nemal posilnovac tak by som si tvojho kavomiesaca velmi rad vychutnal :) Nic v zlom samozrejme. Navyse si tocenim volantom na mieste nicis gumy. Rozumnejsie by bolo sa pritom aj pohybovat.
05.04.17 10:48 @Laco brzdaLacike, praveze ked ides cez dedinu tak by si mal drzat volant spravne, Pretoze ked ti vybehne napriklad pes do cesty, alebo nedaj boze dieta, tak potrebujes mat 101% kontrolu nad vozidlom, aby si sa kolizii vyhol. Lenivy uchop volantu je preto ospravedlnitelny maximalne tak na dialnici, kde pri niektorych dnesnych autach uz vlastne ten volant ani drzat nemusis...