Štandardnou výbavou R.S. 275 Trophy bude Cupový podvozok a samosvorný diferenciál. Okrem toho dostane táto verzia, ako už názov napovedá, aj 10 koní navyše. Prepĺňaný dvojliter tak, po úpravách, dosahuje maximálny výkon 202 kW (275 k) pri 5 000 ot/min. Krivka krútiaceho momentu vrcholí hodnotou 360 Nm a od 3 000 do 5 000 ot/min je úplne plochá. Zvýšeniu výkonu určite pomohol aj titánový výfukový systém od firmy Akrapovič s karbónovou koncovkou vykúkajúcou z difúzora v zadnom nárazníku. Mégane R.S. 275 Trophy vďaka tomuto výfuku dostane aj chrapľavejší zvukový prejav.

Tento model však znamená aj pretavenie spolupráce s renomovaným výrobcom Öhlins v oblasti motoršportu do sériovej produkcie. Megane R.S. 275 Trophy tak môže byť za príplatok vybavený aj nastaviteľnými tlmičmi od tejto firmy. To však nie je všetko, čo sa jazdných vlastností týka. Svojou troškou do mlyna prispel aj výrobca pneumatík Michelin. V katalógu príplatkovej výbavy preto nájdete aj športové plášte určené primárne na jazdu po okruhu, no stále legálne aj na bežných cestách s označením Michelin Pilot Sport Cup 2.

Autá z tejto edície budete môcť rozoznať od bežných Meganov R.S. podľa nápisu Trophy na prednom spojlere, či pásom na bokoch karosérie. Podstatnejší detail však nájdete hneď po otvorení dverí.  Hliníková platnička na ich prahu vám totiž prezradí poradové číslo auta, do ktorého práve nastupujete. V interiéri potom nájdete krásne športové sedačky Recaro potiahnuté kombináciou kože a alkantary a alkantarou potiahnutý volant.

Interiéru dominujú športové sedačky Recaro

Oficiálna správa uvádza, že sa autá z tejto edície dostanú do viac ako 20-tich krajín sveta vrátane Austrálie, Malajzie, či Južnej Afriky. Dobrou správou je, že od leta toho roku bude Megane R.S. 275 Trophy v predaji aj u nás. Mimochodom s letom sa spája aj termín, kedy Renault Sport plánuje odvetu na Nürburgringu. Ten dátum je 16. jún.