Najlepšia M5-ka vôbec?

Veľa z vás možno namietne, že lepší bol nástupca M5 E39 alebo dokonca E60 z „Bangle“ éry. A ja sa hádať nebudem, atmosférický osemvalec je pojem sám o sebe. Pre mňa je štíhlosť E34 nedostihnuteľná a stačí jej 6-valec. A čo je zvláštne na tomto konkrétnom kuse? Prečo zaň niekto vysolil v prepočte 100-tisíc eur (120-tisíc USD)? Tak si to spočítajme. M5 E34 v karosérii Touring vyrobili v BMW 891 kusov. Iba v 209 kusoch skombinovali jediný motor 3,8 l R6 so 6-stupňovým manuálom. Na konci životného cyklu predali 20 kusov v špeci edícií „Elekta“ pre taliansky trh. A TOTO je šiesty vyrobený exemplár! 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Klenot má hodnotu novej M5

Nevšedná zelená metalíza British Racing v kombinácii so zachovalým hnedým „hazelnut“ interiérom pôsobia ako balzam. Motor vo finálnej evolúcii agregátu z BMW M1 produkuje 340 koní a úsmev na tvári pri prišliapnutí plynu na podlahu. Každý valec má totiž vlastnú škrtiacu klapku! Navyše, „Elektu“ kompletne zrenovovali dielmi BMW M a nájazd je 126 000 km. Pre BMW žiadny problém, auto je v stave nového.



Nie je to najrýchlejšia ani najvýkonnejšia generácia M5, avšak s charizmou je, podľa mňa, na špici.


Je pravda, že za tieto peniaze môžete mať novú M5. Výkonnejšiu, rýchlejšiu, bezpečnejšiu a komfortnejšiu. Ale ruku na srdce, nechceli by ste radšej starú dobrú E34-ku? S manuálom? Ja určite áno!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov