Problémom je čas alebo politika VAG?

„Potrebujeme viac času na prípravu USA plánov,“ poznamenal Maier pre Autocar. "Do Spojených štátov sa nemusíme ponáhľať. Navyše pre rozhodnutie neexistuje žiadny termín. Nie je nutné robiť unáhlené rozhodnutia.“ Alebo je za tým niečo iné? Volkswagen bol partnerom ľudovej značky Tata. Spolu mali pracovať na lacnom aute pre východné trhy. Partnerstvo nefunguje, práca na low cost type teraz pripadá na Škodu. Simply Clever vyriešenie situácie z pozície Volkswagenu. Česká značka zvažuje stavbu približovadla na modulárnej platforme MQB A0.

Škoda v USA

Maier, CEO Škody, v súčasnosti vylučuje vstup značky na americký trh.

Je známe, že Škoda má v USA veľa fanúšikov. Tí budú sklamaní. Po viac ako 50-ročnej absencii značky na trhu mohol byť Kodiaq ideálnou vstupenkou. Američania stále milujú veľké SUV. Sklamaný nebude jeden z členov predstavenstva VW, ktorý popísal krok vstupu Škody do USA ako „čistú samovraždu“. Kanibalizácia modelov Volkswagenu by bola zjavná a VW by musel „zápasiť s nepoznanou značkou, s modelovým radom zameraným na Európu a s neexistujúcou sieťou dílerstiev – partnerov“.

Kodiaq mal naplniť americké chúťky po SUV. 

Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zdroj: autocar, carscoops