Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Všetky karosárske diely vyrobili z karbónu alebo laminátu. Sériové 17-ky vymenili za oveľa väčšie kúsky Premier 4509 Limited PL-X. Dopredu napratali 20-palcové disky s rozmermi 9Jx20 ET-16 (áno, ET je záporné) s pneumatikami 255/30 R20 a dozadu 22-palcové 11Jx22 ET-38 s pneumatikami 295/25 R22.

Veilside si zobral do parády Toyotu Supra štvrtej generácie. Nový bodykit 4509 GTR pripomína Bentley Continental a má svetlá z Audi R8.

Vnútri sa vo Veilside pohrali s prístrojovou doskou a prečalúnili volant i sedadlá. Všade použili čiernu kožu s červeným prešitím. Stred sedadiel zabalili do červenej Alcantary s diamantovým vzorom.

Toyota Supra Veilside 4509 GTR

Sedadlá s novým čalúnením a diamantovým vzorom

Po výkonovej stránke Veilside 4509 GTR ťaží z výhod Toyoty Supra, hlavne z prakticky nezničiteľného 3,0 litrového twin-turbo radového 6-valca 2JZ-GTE. Použili turbo kit HKS s väčším medzichladičom a kopou ďalších úprav. Z motora dostali 680 koní pri 6250 ot. a 745 Nm. Aby výkonu stačili aj ostatné prvky auta, napratali do neho novú pretekársku spojku, na mieru vyrobený výfuk, veľké brzdy a samozrejme športový podvozok.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 33 obrázkov