Toto Porsche vo svete nemá obdobu. Centro 911 už nemá rozmiestnenie interiéru 2+2. Kabriolet je v konfigurácii 1+2. Okolo vodiča vznikol nepochybne veľký priestor. Ak cestujúci na zadných sedadlách nebudú nadrozmerné osoby, budú si môcť vystrieť nohy. Určite to ale nebolo konštruktérovým cieľom.

Všetko má na svedomí muž menom Nigel Tuckey z firmy Trinity Motorsports so sídlom v americkom štáte Ohio. Jednoducho vyhodil sedadlo predného spolujazdca a posunul prístrojovú dosku spolu so stredovým panelom a sedadlom vodiča smerom do stredu. S tým súvisela zmena riadenia, posunutie pedálov a ovládania prevodovky. Prestavba trvala približne rok.

Porsche 911 Carrera S Cabriolet ala McLaren F1. Takéto niečo sme tu ešte nemali. Svet tuningu niekedy vie poriadne prekvapiť.
V našich končinách je bežnejšia prestavba ľavostranného riadenia na pravostranné. :)

V našich končinách je bežnejšia prestavba ľavostranného riadenia na pravostranné. :)

Firma Trinity Motorsports ukázala auto verejnosti na záver sezóny ALMS (American Le Mans Series) v Petit Le Mans. Nemyslite si, že toto bude prvý a posledný kus Centra 911. Spoločnosť prijala objednávku na ďalší exemplár. O cenu v tomto prípade nejde, takže nás ňou ani nikto nezaťažuje.

Tvorca vidí využiteľnosť auta najmä na trati, kde poskytne čistú radosť z jazdy. Podľa Nigela bude Centro 911 jedného dňa schopné legálnej prevádzky po verejných cestách.

Zdroj: blog.axisofoversteer.com a http://autofun.blesk.cz

Centro 911

Centro 911

Centro 911

Centro 911

Centro 911

Centro 911

Centro 911

Centro 911