V prípade najostrejšej úpravy je to až o 84 koní viac než má už beztak besne silná sériová verzia s výkonom 340 k. MTM TT-RS stage III dokáže ručičkou na rýchlomeri oblizovať cifru 300 km/h a na stovku vypáli aj za 4,2 s. Pozornosť MTM dáva radovému prepĺňanému 5-valcu s priamym vstrekovaním paliva až 560 Nm. Tieto parametre už zďaleka nereprezentujú len zmeny v softvéri riadiacej ECU motora. Nový je výfukový systém, ktorého skvelý zvuk možno navyše regulovať motílikom - škrtiacou klapkou.

Dve nižšie verzie ponúkajú prakticky rovnaké výkonové parametre 404 a 408 k a 550 Nm. Rozdiel medzi týmito výkonovými verziami sú tak zanedbateľné, že presne ich nerozozná ani valcová brzda (bežná povolená odchýlka merania je 1 - 2 %). MTM však azda celkom oprávnene tvrdí, že po štvrťstoročí po Audi S1 Urquattro je tu konečne hodnotný nástupca. Ja toto tvrdenie nemám šancu overiť, ale vzhľadom na parametre ani nemám veľa dôvodov neveriť mu.

www.mtm-online.de