Zrýchlenie 9ff je samostatná kategória. Na stovke je za 2,4 sekundy a na dvestovke už za 5 sekúnd! Číslo 300 by sa malo objaviť na tachometri už za 12,5 sekundy!

Pekelný stroj

Za zadnou nápravou zostal pôvodný šesťvalcový boxer. V dielni 9ff sa s ním však trochu pohrali keď zväčšili jeho objem na 4,2 litra, vymenili piesty, ojnice, kľukový hriadeľ, vložky valcov a samozrejme dve nové turbodúchadlá. Každé turbo vyvinie tlak 2,2 baru. Výsledkom je už spomínaný brutálny výkon 1400 koní a 1250 Nm. O životnosti motora sa nebavme. Výkon posiela táto čierna beštia na všetky kolesá. Zrýchlenie F97 je samostatná kategória. Na stovku za 2,4 sekundy a na dvestovku za 5 sekúnd. Číslo 300 by sa malo objaviť na tachometri už za 12,5 sekundy. A rozlet tohto auta sa zastaví až za hranicou 400 km/h (maximálka 403 km/h). Len pre predstavu, klasické Porsche 997 Turbo dalo „len“ 310 km/h.

Porsche Turbo 9ff

9ff F97 A-Max 4-WD má 1400 koní a 1250 Nm.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

O prenos výkonu na kolesá sa stará 6-stupňová manuálna prevodovka. V dielni 9ff jej dopriali upgrade v podobe štvorlamelovej spojky a pevnejšieho ozubenia. Pre dosiahnutie vysokej maximálnej rýchlosti museli zmeniť aj finálny prevod. Pod autom nájdeme zosilnené hnacie hriadele a nový samosvorný diferenciál na zadnej náprave. Tuneri nezabudli ani na zmenu podvozku, kde použili nové tlmiče, silnejšie zavesenie a stabilizátory.

Porsche Turbo 9ff

9ff vyzerá z vonku takmer ako bežné Turbo.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Z vonku si môžeme všimnúť len mierny bodykit, ktorý zlepšuje aerodynamiku. Ďalej tu nájdeme čierne kolesá od firmy OZ Racing a pár nálepiek 9ff.

V prípade 9ff F97 A-Max 4-WD nejde o žiadnu tuctovku. Zatiaľ existuje len jedna upravená 911, pre klienta z Francúzska.

Zdroj: 9ff, autoforum