Hybridné Volvo XC60 T8 po úprave Polestar ponúka až 314 kW (427 k) a niekoľko ďalších vylepšení. Reakcie na plyn sú rýchlejšie a automatická prevodovka predovšetkým pri prejazde zákrutou podrží otáčky. Napriek tomu, že Volvo nezverejnilo grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu, zmeny by mali byť navrhnuté tak, aby vodič cítil nárast sily v strednom pásme otáčok. 

Úpravy XC60 sú rovnaké, ako pri type XC90 Polestar. Ide o dve najvýkonnejšie sériové autá Volvo, aké kedy vyrábali.

„Našim cieľom bolo vytvoriť užitočné vylepšenia, ktoré ponúknu zákazníkom Volvo zážitok z jazdy. Nový model XC60 nám poskytol vynikajúci základ vďaka vynikajúcemu podvozku a modernému pohonu,“ povedal viceprezident Polestar Henrik Fries 

Volvo XC60 T8 Polestar by malo byť pre vodiča zaujímavé

Úpravy XC60 sú pritom tie isté, ako väčšieho súrodenca XC90. Ide o dve najvýkonnejšie sériové autá Volvo, aké kedy vyrábali. Volvo sa chváli, že aj po navýšení výkonu a krútiaceho momentu modelu XC60 T8 Polestar ostáva zachovaná fantastická spotreba iba 2,1 l na 100 km. Ľuďom, ktorým niečo hovorí skratka NEDC, však netreba vysvetlovať, že tá hodnota je z ríše snov. Meria sa totiž v laboratórnych podmienkach a v prípade hybridov s plne nabitými akumulátormi. Automobilka nezverejnila dynamické parametre, grafy výkonu a ani presnú hodnotu nárastu krútiaceho momentu. Bežné Volvo XC60 T8 s dvakrát prepĺňaným dvojlitrom, elektromotorom a 8-st. automatom zrýchli na 100 km/h za menej ako 5,5 s. Dynamika modelu T8 Polestar môže byť vskutku podmanivá.