Supersports prišiel na trh v roku 2009, pričom od 2010 sa predáva i verzia so skladacou strechou. Po piatich rokoch by sa tak dočkal nástupcu. Extrémny facelift by som ale asi neočakával, Bentley je príliš konzervatívna firma a súčasná podoba Continentalu je tu už desať rokov. Nadčasový dizajn jednoducho funguje, a fungovať bude. Supersports by mal vyplniť medzeru medzi modelom Speed a civilným Continentalom GT3, ktorý Bentley uvedie až v roku 2015. Výkonové rozpätie medzi Speed-om a GT3 je 60 koňských síl, takže Supersports dostane navyše zhruba 30 k v porovnaní so Speed-om. Inžinieri tak namiesto hier s motorom zamerajú svoju pozornosť na zrýchlenie radenia prevodových stupňov, zosilnenie bŕzd, nastavenia podvozku či už spomínanú redukciu hmotnosti. Celkovo by chceli urobiť zážitok z jazdy Continentalom silnejším. Je dosť možné, že nový Supersports si vychutná len šofér s jedným pasažierom. Zadné sedadlá totiž možno pôjdu von práve kvôli redukcii hmotnosti.