Popri vývoji nových modelov Renault nezabúda ani udržiavanie kondície súčasnej ponuky. Svoje sily preto najnovšie sústredil aj na svoju súčasnú vlajkovú loď – sedemmiestny crossover Renault Espace. Automobilka ho síce stále radí skôr medzi MPV, na rozdiel od minulosti však súčasný Espace preferuje skôr formu pred účelom. Po modernizácii je z neho dokonca ešte väčší fešák, než doteraz.

V detailoch je sila

V duchu tohto hesla sa nesie aj modernizácia vonkajších tvarov auta. Základ zostal zachovaný, menili sa len detaily. A prečo nie? Espace takmer nestarne, drobné zmeny sa tak udiali len na nárazníkoch, maske chladiča a na svetlometoch. Tie predné využívajú novú technológiu LED Matrix Vision s aktívnym vykrývaním protiidúcich áut, zadné pozmenili svoju grafiku. V ponuke pribudol aj nový lak „Vintage Red“ a 20-palcové zliatinové disky kolies s pozmeneným dizajnom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Na vlne technológií

Podľa Renaultu sa až 60 % zákazníkov modelového radu Espace nakoniec rozhodlo pre najvyšší výbavový stupeň Initiale Paris, fabrika preto zapracovala najmä na luxusných prvkoch a z nového Espace urobila ešte prestížnejšiu a modernejšiu záležitosť, než doteraz. Na výber bude viac druhov koženého čalúnenia interiéru, predné sedadlá sú teraz nastaviteľné v desiatich smeroch (poskytujú vyhrievanie, vetranie aj masáž), bočné okná  s lepšou akustickou izoláciou sa teraz objavujú štandardne pre všetky verzie a v stredovom tuneli pribudli nové odkladacie miesta s držiakmi nápojov. Stredový dotykový displej s uhlopriečkou 9,3 palca teraz riadi nový palubný systém Easy Link a svojou funkcionalitou lepšie dopĺňa 10,2-palcový digitálny prístrojový štít. Pribudol nový asistent pre jazdu v kolónach, či adaptívny tempomat s funkciou stop&go a aktívnym udržiavaním v jazdnom pruhu.

Nový stredový displej (vľavo) má teraz uhlopriečku 9,3 palca.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

S natáčaním všetkých kolies

Renault nezabúda zdôrazňovať ani prítomnosť systému 4Control natáčajúceho všetky štyri kolesá, či použitie benzínového štvorvalca 1,8 TCe (165 kW/224 k) aj naftových motorov 2,0 dCi s výkonmi 118 kW (160 k) a 147 kW (200 k). Novinka sa v predaji objaví na jar 2020.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov