Hneď na úvodnej stránke Honda.sk dostanete upozornenie ako dôležitú informáciu, kde vás vyzvú na opravu airbagov. Po kliknutí sa môžete dočítať o problémoch s airbagmi u viacerých výrobcov a možnom kroku, ak vlastníte automobil Honda.

Automobilka popisuje, ako môže dôjsť k problému s airbagom, a to vcelku detailne. Dočítate sa tiež, koľko môže oprava trvať, máte tiež k dispozícii zoznam predajcov automobilky.

V konečnom dôsledku si môžete svoje vozidlo skontrolovať cez VIN, či nespadá do niektorej z takýchto akcií. Môže sa stať, že sa vás oprava netýka, ale týka sa aktualizácia niektorých jednotiek za účelom lepšej funkčnosti. Toto je naozaj krok vpred pre zákazníkov automobilky a niečo podobné by som uvítal u každého výrobcu. Netvrdím, že Honda je jediná, avšak určite je to skôr výnimka.

Zdroj foto: Honda