Namiesto turba alebo väčšieho motora dostane koncept len bodykit, 18“ disky a pár znakov STI.

Subaru by mohlo koncept pokojne premenovať na BRZ STI-line. Zmeny sa totiž týkajú len dizajnu. Nie je to trochu hanba? Miesto turba, alebo väčšieho motora dostane len bodykit, 18“ disky a pár znakov STi. Pritom tuneri z celého sveta ukazujú, že pod kapotu sa dá napchať aj väčší motor. A bez problémov turbo, alebo kompresor. Samozrejme, Subaru BRZ STI Sport je len koncept, Subaru možno nič podobné neprinesie do výroby, ale keď nemali odvahu dať výkonnejší motor do štúdie, budú mať odvahu dať ju do sériovky? Sotva.

Teraz nechcem tvrdiť, že sériových 151 kW (205 koní) je málo. Chápem, že auto je hlavne o vyvážených jazdných vlastnostiach a nie o rýchlosti v priamke. A aj preto si ho viem predstaviť v mojej garáži. No nemalá skupina záujemcov by brala aspoň 250 koní.

Takto vyzeral koncept BRZ STI Performance v roku 2015.

Mimochodom, toto nie je po prvýkrát, čo Subaru prinieslo koncept s označením STI. Pred dvoma rokmi pustili do sveta BRZ STI Performance Concept. Opäť šlo len o dizajnovú štúdiu a v tej dobe dokonca ani len neotvorili kapotu... Prečo nás Subaru zbytočne dráždi?

Zdroj: subaru