Prečo je v kurze zjednodušovanie? Ťažko povedať. Takzvané 2D logá sú u firiem proste obľúbené a neplatí to len pre automobilový priemysel. Možno sú už priestorové fonty a 3D zobrazenie obohraté a niektorí sa snažia z tohto štýlu vymaniť, ale môžu mať aj iné dôvody, to netuším. Dôležité je, že zákazníci podľa všetkého neprotestujú a tak to skúšajú aj iné značky. Aktuálne je to Audi.

Samozrejme, štyri kruhy na maskách ingolstadtských áut ostávajú, bez nich by to nebolo Audi. Podľa dizajnéra značky, Andre Georgiho, sa myšlienka zmeny loga datuje už do roku 2016, reálne však začali na ňom pracovať až v 2020.

Nové logo, nový štýl písma

Celé logo je bez chrómu a využíva kontrastné tmavé a svetlé plochy. Audi pripomína, že aj naďalej bude v ponuke čisto čierne logo, štandardizuje aj fonty písma na štýl Audi Type. Otázkou už len zostáva, ktoré ďalšie automobilky si z toho zoberú príklad a kedy sa opäť vrátia k 3D logám. Neviem ako vám, ale mne súčasný trend zvlášť zaujímavý nepripadá.

Zdroj: Audi