Na mieste je otázka. Ak nemá byt Bugatti Divo zamerané na maximálku, ale ovládateľnosť, ukáže schopnosti v zákrutách pokusom o rekord na trati Nürburgring?

Postavené pre zákruty

Bugatti spustilo na Facebooku kampaň, v ktorej pomaly predstavuje detaily nového typu. Dôraz na ovládateľnosť je podčiarknutý hashtagom #BuiltforCorners (postavený pre zákruty). Divo bude založené na platforme Chiron. Konkrétne 5 miliónov € a vyrobia iba 40 kusov. Asi dobre vedia prečo. Veľmi viac klientov za tú cenu na svete asi nebude. Divo má úplne iný dizajnový jazyk, keďže na rozdiel od ostatných predchodcov bude jeho karoséria zameraná na vytváranie prítlaku, čo pochopiteľne zníži maximálnu rýchlosť. Auto má byť ľahké, bude mať množstvo prítlaku, čo zaručí výborné jazdné vlastnosti. Bugatti však nechce žiaden okruhový špeciál. Divo má byť schopné komfortného použitia aj v bežnej premávke.

Dizajn zadných svetiel

Meno Divo je po pretekárovi Albertovi Divovi, ktorý za Bugatti pretekal v neskorých 20. rokoch a preslávil sa dvomi po sebe nasledujúcimi víťazstvami na preslávenom sicílskom horskom okruhu Targa Florio a rovnomenných pretekoch. O špecifikáciách zatiaľ nepadlo ani slovo, ale pod kapotou sa očakáva 8 l preplňovaná W16 s výkonom 1500 koní – rovnako ako v Chirone. Akcelerácia na 100 km/h by mala byť však kratšia, práve vďaka výrazne nižšej hmotnosti. To by mal byť čas okolo 2,5 sekundy.

Divo svetu predstavia v kalifornskom Monterey, ktorý sa koná od 18. do 26. augusta na pláži Pebble Beach.