Dlho sme videli klebety z rôznych zdrojov, že Bugatti vyvíja Superveyron a čoskoro uvedú i štvordverovú limuzínu Galibier. Veyron podľa slov prezidenta firmy ostane výkonostným vrcholom automobilizmu a nikto nepotrebuje auto s výkonom väčším než 1200 koní, či maximálkou cez 400 km/h. Firma sa zameria na vývoj "baby veyronu", teda auta, ktoré bude pravdepodobne rovnako výkonné ako súčasný Veyron, ale agilnejší. Každopádne podľa slov Schreibera nepôjde o rivalov pre McLaren P1, LaFerrari či Porsche 918. Jediným rivalom ostane Veyron.

A prečo nebudú vyrábať limuzínu Galibier, i keď uvedenie luxusného korábu sa zdalo byť logickým krokom v živote značky? "Nie, nič také... Veľa krát sme sa bavili o Galibieri, ale toto auto ostane konceptom, pretože.... by zbytočne miatol našich zákazníkov. Každý predsa vie, že Bugatti je ultimatívny superšport. Uvedenie štvordverovej limuzíny s inou filozofiou by zbytočne miatlo súčasných, i budúcich zákazníkov ohľadom identity značky." Tento prístup je trochu prekvapivý, keďže s tým nemá problém ani Porsche, Aston Martin či Bentley. O limuzíne dokonca uvažuje i Lamborghini. No Schreiber sa nechce k veci vyjadrovať príliš konkrétne - "ešte je príliš skoro otvoriť dvere a ukázať vám, čo vyvíjame a akým smerom ideme. Nateraz je dôležité sústrediť sa na súčasný Veyron a ukázať zákazníkom, že toto je posledná šanca si to auto kúpiť." Produkcia Veyronu je totiž limitovaná na 450 kusov, do vypredania ich ostáva len 43.