Bayon prišiel pri modernizácii s vynovenou maskou chladiča, ktorá reflektuje dizajnový jazyk značky. Tým je napríklad LED pás (iba za príplatok s diódovými svetlami), ktorý sa tiahne po celej šírke prednej časti vozidla. V ponuke pre náš trh zostávajú stále tri línie výbavy, Comfort, Family a Style. Rovnaké je to aj s motormi, vybrať si môžete medzi zážihovým atmosférickým štvorvalcom 1.2 alebo preplňovaným litrovým trojvalcom 1.0 TGDI.

Atmosfére znížili výkon

Zatiaľ čo liter si svoj výkon 74 kW (100 koní) udržal, atmosférická pohonná jednotka jazdí odteraz miesto 62 kW (84 koní) len s výkonom 58 kW (79 koní). Z ponuky tiež vypadol mild-hybrid, ktorý mal 88 kW (120 koní). V ponuke ale pribudla 7-stupňová dvojspojková prevodovka, ktorú si môžete kúpiť len k silnejšiemu trojvalcu za 1750 eur.

Základ s 1.2 vo výbave Comfort dnes začína na 18 290 eur bez bonusu, cena staršieho auta pred modernizáciou štartovala na 16 940 eur. Rozdiel je teda 1350 eur, v iných verziách je to od 1250 do 1450 eur. Do série sa však dostala vstavaná navigácia či zadná kamera, z čoho vyplýva, že ten nárast je adekvátny. Do vyššej výbavy Family pribudli LED svetlá, ktoré boli predtým za príplatok 900 eur, zatmavené zadné sklá alebo Winter Pack s vyhrievanými prednými sedadlami a volantom (predtým za príplatok 500 eur). V najvyššej Style už máte sériovo aj zadné vyhrievané sedadlá, to ste predtým ani nemali na výber. V konečnom dôsledku tak so zvýšenými cenami dostanete aj mnohé prvky navyše.