Je postavený na základoch štandardného dvojmotorového Mustangu Mach-E GT, takže okrem spomínaného výkonu dostanete tiež maximálny krútiaci moment 880 newtonmetrov a k tomu akumulátor s využiteľnou kapacitou 91 kilowatthodín. Zvyšok prešiel zaujímavými úpravami.

Na podvozku sa objavili nové pružiny s adaptívnymi magneto-reologickými tlmičmi MagneRide, pričom nový hardware sa postaral o zvýšenie podvozka o 20 milimetrov.

Aby si auto skutočne poradilo v horších podmienkach, motory a batéria majú zospodu prídavné ochranné prvky, v podbehoch sa objavili odolnejšie výplne a pod blatníkmi boli namontované zásterky, aby ste si od odlietajúcich kameňov zbytočne neničili lak. Mimochodom, v spodnej časti karosérie je pružný nástrek chrániaci aj ostatné komponenty.

Mach-E Rally je postavený na bielych 19-palcových diskoch, ktoré sú obuté do výraznejšie profilovaných pneumatík Michelin CrossClimate2 s rozmermi 235/55 R19. Vylepšené boli tiež brzdy, vpredu nájdete kotúče Brembo s priemerom 385 milimetrov.

Čo sa týka zvyšku dizajnu, Ford hovorí, že sa jeho zamestnanci nechali pri návrhu a vývoji inšpirovať relycrossom, klasickým rely, ale tiež športovým už nevyrábaným modelom Focus RS. Zákazníci štandardne dostanú „rýchle pruhy“ na karosérii a auto si budete môcť objednať vo farbách Grabber Blue, Shadow Black, Eruption Green a Grabber Yellow.

A ešte jedna zvláštnosť: v menu voľby jazdných režimov je po novom takzvaný RallySport Drive, ktorý vám po aktivácii dovolí viac skĺznuť v zákrutách, auto má lineárnejšie reakcie na pedál akcelerátora a tuhšie nastavenie tlmičov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

zdroj: Ford