Umelec na okruhu

Výzva bola premeniť bežný Arteon na pretekársky stroj pripravený bojovať so stopkami na okruhu. 2,0 TSI výrazne prepracovali. Dlhý zoznam modifikácií zahŕňa stage 3 turbo, sacie potrubie a vzduchový filter od firmy RacingLine. Vylepšenie sa ušlo aj medzichladiču, palivovému a výfukovému systému. Výkon z pôvodných 205 kW (276 k) dostali na tučných 360 kW (483 k). Spoločne s výkonom narástol aj krútiaci moment, a to konkrétne na 600 Nm. Táto sila je na cestu prenášaná cez 7-stupňovú DSG prevodovku a pohon všetkých štyroch kolies 4motion.

S veľkou silou treba aj výborný podvozok aj brzdy. O to sa stará zavesenie kolies Bilstein Clubsport a brzdy APR. Určite ste zvedaví, ako sa úpravy premietli do reality. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne ART3on za skvelých 3,9 s. Maximálna rýchlosť spomenutá nie je, ale dá sa predpokladať, že to bude viac ako 250 km/h. Doladenie detailov ako pneumatiky Pirelli P Zero Trofeo, vypitvaný interiér a klietka v prípade, že v honbe za najlepším časom sa prekročí hrana.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Och a ak ste si ešte nevšimli, tak to pestrofarebné bojové sfarbenie pochádza od pouličného umelca, Simona Murraya s prezývkou KADE. Skutočne jediná naozaj zlá vec o tomto aute je, že Volkswagen niečo podobné do výroby nepustil. Zatiaľ...