Kým sa pustíme do detailov z cenníka, mali by sme pripomenúť, že nový francúzsky zodvihnutý liftback v tejto chvíli existuje len ako elektromobil, aj keď z vedenia automobilky DS Automobiles prenikajú informácie, podľa ktorých firma zvažuje hybridný pohon, ak by sa batériová N°8 nepredávala podľa očakávania.
Pokiaľ ide o úroveň základnej výbavy Pallas, dostanete ju aj v spojení s dvomi silnejšími motorizáciami. Ak si objednáte väčšiu batériu s kapacitou 97,2 kWh a k nej elektromotor s výkonom 245 koní, predajca vám vystaví faktúru na minimálne 63 990 eur. Vrcholný dvojmotorový model s výkonom 350 koní a väčšou batériou stojí 68 990 eur. Dojazd stúpne na 750, respektíve 688 km.
S tepelným čerpadlom v základe
Pretože je tento automobil dostupný len v dvoch výbavách, už prvá úroveň je pomerne bohatá. Bez priplácania máte parkovacie senzory vpredu i vzadu aj s kamerou, LED so svetelným senzorom, komfortnejšie predné laminované okno a bočné sklá s tepelnou i akustickou izoláciou a navyše zatmavenie v zadnej časti, 19-palcové hliníkové disky a okná i zrkadlá v elektrike. Tie sú navyše elektricky sklopné.
V interiéri nájdete látkové čalúnenie, elektricky nastaviteľné a vyhrievané predné sedadlá, automatickú dvojzónovú klimatizáciu, ambientné osvetlenie, bezkľúčový prístup i štartovanie, infotainment so 16-palcovou dotykovou obrazovkou s integrovanou navigáciou, Android Auto a Apple CarPlay, indukčnú nabíjačku telefónov alebo audio IVI s 8 reproduktormi. Zároveň je na palube 11-kW integrovaná nabíjačka, tepelné čerpadlo a auto zvládne maximálne 160 kW.
Len dva stupne výbavy
Druhý a zároveň najvyšší stupeň Étoile mení devätnástky za 20-palcové kolesá, pridáva drahšie Pixel LED Vision, podsvietenú prednú masku a automatickú aktiváciu diaľkového režimu. Kabína je čalúnená alcantarou, k nej máte hliníkové pedále i opierku nohy a predné sedadlá pridávajú vzduchový ohrev v oblasti krku.
Volant je čalúnený syntetikou, vnútorné spätné zrkadlo je digitálne a veko batožinového priestoru ovládané elektricky. Kamerový systém zvláda 360-stupňový záber, nechýba alarm, pamäť nastavenia vonkajších zrkadiel, dostanete tiež rozsiahlejší zoznam asistenčných prvkov a head-up displej.
Ak budete chcieť dvojfarebné lakovanie karosérie, priplatíte si 1000 eur, čisto čierna strecha 500 eur, ťažne zariadenie vychádza na 700 eur a panoramatická strecha ďalšiu tisícku. Ak budete chcieť rezervu, dostanete ju za 150 eur, len je nekompatibilná s lepším audiom značky Focal.
K vyššej výbave si môžete objednať 21-palcové kolesá za 1400 eur, ale tiež kožené čalúnenie za 2000 alebo 2500 eur, podľa farby. Pokiaľ ide o laky, bez príplatku je len modrá, všetky ostatné za 1000 eur.
zdroj: DS