Kým modernizácie niektorých modelov sotva spoznáte a obmedzujú sa len na nové okrasné lišty či modernejšiu optiku svetiel, v prípade inovovaného modelu Kona je rozdiel evidentný. Navyše ho podporuje aj príchod novej športovej línie N Line. Tá dostala špecificky tvarovanú prednú aj zadnú časť, 18-palcové disky kolies s diamantovým vzhľadom, nasávacie otvory s iným „výpletom“ a lemy blatníkov lakované o farbe karosérie. Vzadu pribudol dnes už skoro povinný „difúzor“ a dvojitá koncovka výfuku.

Zásluhou inak tvarovaných nárazníkov je teraz Kona 2021 o 40 mm dlhšia, než jej predchodkyňa.

Novinkou modelového radu Kona 2021 je 5 nových lakov karosérie – modrá Surfy Blue, tyrkysová Dive in Jeju, sivá Cyber Gray, výrazná červená Ignite Flame a šedá Misty Jungle. Každú farbu karosérie môžu záujemcovia kombinovať s čiernou strechou.

Hyundai Kona 2021 môže mať disky kolies s priemerom 16, 17, alebo 18 palcov, Kona Hybrid má na výber 16, alebo 18-palcové disky. Verzia N Line (na fotografii) dostala dvojitú koncovku výfuku a plastovú imitáciu difúzora.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Športová verzia N Line dostala aj pozmenený interiér, pribudli jednofarebné čierne kombinácie N Line s látkovými, koženými alebo semišovými poťahmi sedadiel, červené prešívanie vybraných detailov, športový volant s hrubším vencom, kovové pedále a nové logá „N“ na sedadlách a hlavici radiacej páky. Novinkou je elektrická parkovacia brzda a nové ambientné osvetlenie priestoru nôh cestujúcich a stredového držiaka na nápoje. Príplatkové kožené čalúnenie môže mať čiernu alebo béžovú farbu, v ponuke sa objavilo aj vyhrievanie zadných sedadiel. Úletom je príplatkové khaki čalúnenie sedadiel a stredovej konzoly.

Nový stredový displej má uhlopriečku 10,25 palca, rovnako veľkú uhlopriečku má aj digitálny prístrojový panel.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Aj s pohonom 4x4

Vrcholom motorovej ponuky vynovenej Kony 2021 je benzínová verzia 1.6 T-GDi Smartstream (145 kW/197 k) s dvojspojkovou prevodovkou 7-DCT a pohonom predných alebo všetkých kolies. Naopak, základ tvorí prepĺňaný trojvalec 1.0 T-GDi (88 kW/120 k), ktorý Hyundai môže kombinovať aj s mild-hybridnou 48V technológiou a inteligentnou manuálnou prevodovkou 6iMT (nemá mechanickú väzbu medzi spojkou a spojkovým pedálom). Mild-hybridná technológia je aj súčasťou naftovej verzie 1.6 CRDi (100 kW/136 k) spolupracujúcej s dvojspojkovou prevodovkou 7-DCT alebo manuálnou prevodovkou 6iMT. V roku 2021 sa ukáže aj Kona Hybrid kombinujúca atmosférický motor 1.6 GDi a elektromotor (32 kW/44 k) so systémovým výkonom 104 kW (141 k). Elektrickú energiu čerpá z li-ion akumulátora s kapacitou 1,56 kWh.