Toto dodatočné vedenie vyhriateho vzduchu má výstup medzi operadlom sedadla a integrovanou hlavovou opierkou, pričom posádka má k dispozícii trojstupňovú reguláciu. Inak interiér je štvormiestny a pri obsadení len predných sedačiek môžu cestujúci využiť manuálne sklopný deflektor za prednými operadlami, ktoré slúži na redukciu turbulencií v otvorenej kabíne.

Takmer päťmetrový dvojdverový kabriolet (má presne 4966 mm) s rázvorom náprav 2929 milimetrov má pod prednou kapotou vidlicový šesťvalec s objemom 3,0 litra a preplňovaný dvojicou turboduchadiel.

Ide o štandardnú verziu jednotky Nettuno známej tiež z modelu MC20 a v GranCabriu ponúka maximálny výkon 550 koní a najvyšší krútiaci moment 650 newtonmetrov. Na pozdĺžne montovaný agregát nadväzuje osemstupňová automatická prevodovka od ZF, ktorá následne prenáša výkon na obe nápravy.

Vďaka tomu taliansky luxusný kabriolet zvládne akceleráciu z 0 na 100 km/h v priebehu 3,6 sekundy a môže jazdiť rýchlosťou 316 kilometrov za hodinu. Výrobca pohotovostnú hmotnosť neuvádza, ale podľa dynamiky bude o niečo vyššia ako váži kupé (1795 kg), ktoré zvládne stovku za 3,5 sekundy a dosiahne na hranicu 320 km/h.

Dorazí aj ako Folgore s elektrickým pohonom

Maserati zatiaľ neprezradilo, či sa medzi predné kolesá dostane aj slabšia verzia trojlitra naladená na 490 koní a 600 Nm, ale je to veľmi pravdepodobné. Naopak o príchode elektrického kabrioletu GranCabrio Folgore v zásade nepochybujeme. V premávke už istý čas jazdia testovacie prototypy, takže čakáme len na potvrdenie, že aj batériový otvorený model dostane trojicu elektromotorov so systémovým výkonom 761 koní a trakčnú batériu s celkovou kapacitou 92,5 kWh.

Cena GranCabria potom bude celkom isto vyššia v porovnaní s GranTurismom, ktoré sa predáva za necelých 190 tisíc eur.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 14 obrázkov

zdroj: Maserati