Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Pred pár dňami sa v španielskej časti Kataluňa podarilo šikovnému autonadšencovi na mobil nafotiť a nafilmovať pár záberov na prakticky nemaskované modely 911 GT3. Jedná sa síce o prototypy, no dva z nich sú takmer sériové. Ich bodykity sú prakticky kompletné, maskovanie majú minimálne a dá sa na nich vidieť viacero príplatkových doplnkov. Tretia 911 v skupine nie podľa vzhľadu je ani Carrera ani GT3. Má síce 5 skrutkové disky štýlu GT3 a centrálne umiestnený výfuk, no klasické oba nárazníky i zadné krídlo.

Povráva sa, že za zadnou nápravou je 3,8 litrový (vďaka bohu stále atmosferický) boxer B6 známy z aktuálnej generácie GT3 a GT3 RS. Samozrejme, žiadne bližšie technické info nie je k dispozícii. Dá sa len odhadovať, že výkon motora bude medzi 450 - 500 koňmi. Nezabúdajte však, či to bude menej, alebo viac, nová GT3 dostane len robotizovanú 7-stupňovú dvojspojkovú prevodovku PDK...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Medzičasom v Nemecku šikovní paparacovia v uliciach Štuttgartu zočili nové 911 turbo. K tvarom riadne maskovaného kupé sa zatiaľ veľmi vyjadrovať nedá, zaujímavé je však čosi iné. Nemecký AutoBild priniesol info o tom, že nová generácia Porsche 911 turbo (v predaji od r2014) dostane okrem už klasických skvelých technológií ako variabilnú geometriu lopatiek turba a pohonu oboch náprav po novom aj riadenie oboch náprav. Týmto chcú technici v Porsche o celý skok posunúť ovládateľnosť a agilitu beztak špičkovej mašiny na novú úroveň. Viem si predstaviť, že nové 911 turbo si bude chcieť so všetkými poctami vziať späť trofeje od Nissanu GT-R. Hovorí sa, že nové turbo má mať 550 k získané z 3,8 litrového B6 triturbo motora. Áno, čítate správne 3-turbo. Akcelerácia z nuly na stovku by mohla byť na úrovni 3,3 s a maximálka kdesi na úrovni 315 km/h.

zdroj: autoblog.com