Pod kapotou tohto Jaguara pracuje 5 litrový preplňovaný osemvalec, ktorý dosahuje maximálny výkon 404 kW (550 k). Rovnaká pohonná jednota napája aj sedan XFR-S, kupé a kabriolet XKR-S alebo novú športovú limuzínu XJR. Výkon motora teda v porovnaní s XKR-S ostáva rovnaký.

Keďže pod kapotou nedošlo k žiadnym zmenám, musíme novinky hľadať inde. Dobrým príkladom je karoséria. V exteriéri pribudli karbónové prvky, splitter pod predným nárazníkom, deflektory okolo blatníkov a vzadu našlo svoje miesto veľké krídlo. Práve toto krídlo nie je vzadu len kvôli dizajnovému efektu. Jeho funkčnosť spočíva v tom, že dokáže produkovať prítlačnú silu až 145 kg.

Kerbón- keramické brzdy sú pre Jaguar úplnou novinkou. Keďže nedošlo k žiadnym vylepšeniam pod kapotou, XKR-S GT musel naberať kvality inde.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

Čo sa týka jazdných výkonov, tak údaje o zrýchlení máme v americkom jazyku. Z 0 na 96 km/h XKR-S GT zrýchli za 3,9 sekundy. Maximálka ostáva limitovaná na 300 km/h. Výkon prenáša na vozovku 6 stupňová automatická prevodovka ZF a elektronicky riadený aktívny samosvorný diferenciál.

Jaguar po prvýkrát použil karbón-keramické brzdy. Predné kotúče majú priemer 398 mm a zadné 380 mm. Strmene sú lakované jasnou žltou farbou. XKR-S GT má navyše širší rozchod predných kolies, tuhšie pružiny o 68% vpredu a o 25% vzadu alebo väčšie odklony kolies.

Tento Jaguar nebude žiadna masovka. Automobilka ponúkne v USA len 25 kusov. Do Kanady príde ďalších 5 kusov. Cena bez dane predstavuje asi 135 000€.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj: Jaguar spustil predaj F-Type na Slovensku