V USA je to 572 kubických palcov, v reči našinca 9,4-litrový zdvihový objem. Skutočne ako z nákladného auta, avšak tu bude poháňať športový automobil. Presné údaje o maximálnom výkone nepoznám, podľa zdroja by to malo byť v rozmedzí od 463 do 522 kW (teda od 620 do 700 k). Verzia COPO, známa v USA cez jej drag race schopnosti, bude v tomto prípade bez obmedzeného množstva predaných kusov. Bežne sa verzií COPO nepredalo ročne viac ako pár desiatok kusov. V čom je Camaro COPO iné? Má napríklad bezpečnostnú klietku, zvnútra odstránenú zvukovú izoláciu a pridané škrupinové sedadlá.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

To naj pod kapotou Chevy Camaro?

V prípade verzie COPO pôjde o atmosféricky plnenú V8-mičku. Mala by mať aj vyšší výkon, ako aktuálne dostupná preplňovaná 5,7-litrová V8 s 433 kW (580 k). Camaro však neprežíva zlaté časy ani v USA, a tak je jeho predaj aj napriek oživeniu ponuky ohrozený.

A nielen to, existencia Camara ako takého by mala s touto generáciou úplne skončiť bez nástupcu. Kedy to presne bude, je ťažké odhadnúť. Tak či tak, svet príde o ďalšie legendárne auto, ktoré bude aktuálne dostupné s motorom, aký by si mnohí priali aspoň počuť. Zvuk 9,4-litrového V8 totiž musí znieť impozantne.

Zdroj: motor1.com