Trojvalcový motor so zdvihovým objemom 1,5 litra spojený s elektromotorom generuje spoločný systémový výkon 165 kW (224 k).

Za krkolomným názvom sa skrýva zážihová pohonná jednotka kombinovaná s elektromotorom a akumulátorom, ktorý si majiteľ môže nabiť aj v domácich podmienkach. Trojvalcový motor so zdvihovým objemom 1,5 litra spojili s elektromotorom. Systém generuje slušný spoločný výkon 165 kW (224 k).

Na elektrický pohon prejde 40 km

Spaľovací motor poháňa predné kolesá cez 6-stupňovú automatickú prevodovku, o pohon zadných kolies sa zas stará elektromotor. Po nabití akumulátora je možná jazda výlučne na elektrický pohon, na ktorom dokáže nové Mini prejsť do 40 km.

Prvý plug-in hybrid od Mini príde v karosérii Countryman

Maximálna rýchlosť v elektrickom režime je 125 km/h. Automobil zrýchli z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy. V dnes už zastaranom a čoskoro neplatnom meracom cykle NEDC s plne nabitým akumulátorom spotrebuje prvých 100 km jazdy len 2,1 až 2,3 l paliva. Lítium-iónová batéria je uložená pod zadnými sedadlami a doba nabitia sa pohybuje od 2 hodín a 15 minút do 3 hodín a 15 minút.

Countryman si záujemcovia vyberú aj pre jeho batožinový priestor, novinka ani v tomto prípade nebude outsiderom. Batožinový priestor ponúkne objem 405 l, ktorý sa dá po sklopení zadných sedadiel zväčšiť na 1 275 l.

Plug-in hybridné Mini spoznáte aj podľa bočných panelov určených na pripojenie nabíjačky

Plug-in hybridný model rozpoznáte podľa loga E na maske chladiča alebo podľa špeciálnych 17-palcových diskov. V interiéri zas pribudol prepínač eDrive, ktorým si vodič mení jednotlivé jazdné režimy. Prvé kúsky sa k predajcom dostanú pred začiatkom letných prázdnin so zatiaľ nezverejnenou cenovkou.