Nový kampus, Square Campus, ako ho značka nazýva, zhltol investíciu vo výške 150 miliónov eur a bude podporovať vývoj najmodernejších technológií pre európskych zákazníkov. Nachádza sa v nemeckom Rüsselsheime a predstavuje významný míľnik v záväzku značky voči európskym zákazníkom.

Je najvýznamnejšou investíciou do výskumných zariadení v centre značky od otvorenie Round Campusu v roku 2003. Okrem značky Hyundai samozrejme zohrá kľúčovú úlohu aj pri vývoji budúcich modelov značiel Kia a Genesis v Európe. Areál má rozlohu 25 tisíc metrov štvorcových a zahŕňa napríklad najväčšiu komoru v testovacích centrách značky, ktorá umožňuje skúšky úrovne hluku či vibrácii nezávisle na poveternostných podmienkach.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Simulácie pre bezpečnostné systémy

Nachádza sa tu tiež najmodernejší jazdný simulátor a zariadenia na vývoj a aktualizáciu systémov ako OTA, kybernetickej bezpečnosti či asistentov podpory vodiča. Aktuálne v celom testovacom centre značky pôsobí viac ako 500 zamestnancov a nové technologické zariadenie k tomuto číslu tiež dopomohlo určitým percentom. Hyundai dodáva, že aj keď takéto centrum a zariadenie je dôležité pri budúcom vývoji, zatiaľ nič nenahradí globálne testy v reálnom prostredí.

zdroj: Hyundai