V prvom rade: plnohodnotný hybrid (ako Austral s najvyšším systémovým výkonom) neostáva vyhradený len najvyššej alebo vyšším výbavám. Naopak. Renault sa rozhodol, že ho nakombinuje so všetkými dostupnými výbavami.

Základom je preto verzia Techno, ktorú môžete mať za 36 100 eur. Stojí teda o 3200 eur viac ako rovnako vybavený 158-koňovým mild-hybrid s automatom a zároveň je o 5700 eur drahšia ako základná motorizácia s výkonom 140 koní a šesťstupňovým manuálom.

Prostredný stupeň Austral Iconic dostanete s vrcholnou motorizáciou za 39 600 eur a v najvyššej výbave (s trochu komplikovaným označením) Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech full hybrid 200 kúpite za minimálne 40 800 eur.

Asi by sme mali ešte upresniť, že srdcom pohonu najvýkonnejšieho variantu je 1,2-litrový preplňovaný benzínov trojvalec pracujúci v Millerovom cykle s oneskoreným zatváraním sacích ventilov, ktorý produkuje 130 koní a 205 newtonmetrov. Turbo navyše využíva premenlivú geometriu rozvádzacích lopatiek.

Spaľovacej pohonnej jednotke asistuje elektromotor naladený na 50 kW, teda 68 koní a k tomu pridáva ďalších 205 Nm. Sekundárne potom pri akcelerácii pomôže tiež štartér-generátor, ktorý má 25 koní a krútiaci moment 50 Nm. O prenos sily výlučne na predné kolesá sa potom stará automatická prevodovka, ktorá kombinuje dva prevody pre elektromotor a štyri stupne pre trojvalec.

Renault uvádza systémový výkon 200 koní a vďaka malej trakčnej batérii s kapacitou 2 kWh sľubuje rozjazdy vždy na elektrinu a auto by malo podľa papierov jazdiť s priemernou spotrebou 4,6 až 5,5 litra na 100 kilometrov.

Maximálnu rýchlosť má identickú s 1.3 TCe, ale hybrid je rýchlejší pri akcelerácii z miesta na stovku. Kým mild-hybridy potrebujú 10,7, respektíve 9,7 sekundy, plne elektrifikovaný Austral to zvládne za 8,4 sekundy.

Zaujímavosťou tohto modelu je tiež to, že je ako jediný dostupný so systémom 4Control, teda aktívnym riadením kolies zadnej nápravy. Je však za príplatok pre dve najvyššie výbavy za 1600 eur.