Novinkou sú aj inteligentné svetlá I.Q Light s funkciou vyrezávania.

Tradičné GTI

Po vizuálnej stránke pôsobí Polo GTI agresívnejšie, než štandardná verzia. Pribudli športové nárazníky, nový dizajn 17” diskov kolies (18” za príplatok), plakety GTI, strešný spojler a aj predný LED pás, ktorý je typickým prvkom nových Volkswagenov. Najlepšie rozoznáte nové Polo vďaka inému tvaru zadných svetiel. Pod kapotou sa ukrýva utlmený 2,0 TSI s výkonom 152 kW (207 koní) a 320 Nm. Spojený je výhradne so 7 stupňovou DSG prevodovkou a 100 km/h pokorí za 6,5 sekundy. Výrobca sľubuje, že napriek výkonu motora bude spotreba veľmi priaznivá. Športový podvozok je nižší o 15 mm a VW ho prezentuje ako neutrálny. Nechýba ani elektronická uzávierka diferenciálu, ale to je už klasická povinnosť pre tieto autá od VW Group.

V interiéri nájdeme červené prešívanie a ukazovatele uspôsobené športovej jazde. Dá sa iba ťažko očakávať, že VW Polo GTI bude zábavou za volantom konkurovať Fordu Fiesta ST alebo Hyundaiu i20N. Každopádne však zjavne bude najlepšie využiteľným autom na každý deň. A presne o tom GTI od Volkswagenu vždy bolo. Presne, ako to celé o vtedy novej generácii zhrnul Maroš vo videoteste z roku 2019, ktorú nájdete nižšie.

Zdroj/Foto: Volkswagen

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov