Keďže platforma 911 generácie 992 bola plánovaná už pre 8-stupňovú dvojspojkovú prevodovku DSG, ako kolega Vašo už dávnejšie naznačil, zástavba manuálnej prevodovky je pre výrobcu nákladnejšia, a preto je v ponuke ako „no cost option“. Teda bez doplatku, s výberom manuálu si cenu auta neznížite. Jednoducho to výrobcu stojí viac, ako mať v aute 8-stupňové PDK.

Ako je už pre Porsche zvykom, manuálna prevodovka má 7 rýchlostných stupňov dopredu, je k dispozícii pre modely Carrera S a Carrera 4S a vždy je v spojení s balíkom Sport Chrono. V rámci sériovej výbavy dostanete tiež vektorovanie krútiaceho momentu. Balík Sport Chrono prináša ešte jednu funkciu navyše, zobrazuje vám teplotu pneumatík.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

K dispozícii je aj funkcia takzvaného „medziplynu“. Automobil tak pri podraďovaní za vás zvýši otáčky motora k prislúchajúcemu rýchlostnému stupňu. Model Carrera S s manuálnou prevodovkou akceleruje na 100 km/h za 4,2 sekundy, má teda o 0,7 sekundy horší čas ako 911 Carrera S so Sport Chrono paketom a 8-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou.

Maximálna rýchlosť je 308 km/h, tá sa teda od verzie s „automatom“ nezmenila. Pohotovostná hmotnosť kupé so zadným pohonom je 1480 kg, čo je o 35 kg menej ako s PDK prevodovkou. Už len si vybrať, automat alebo manuál?

Aj nové príplatky

Do ponuky 911-ky Porsche pridáva aj funkciu Smartlift, ktorá s elektrohydraulickým systémom zvýši svetlú výšku predného nárazníka o približne 40 mm. Podľa GPS súradníc si môžete uložiť aj miesto, kde takúto pomoc potrebujete a automobil potom vždy na tomto mieste funkciu Smartlift aktivuje. Šikovné, napríklad pri vjazde do garáže alebo na príjazdovej ceste k domu. Medzi ďalšie nové príplatky patria aj nové zvukovo izolačné a odľahčené sklá, ktoré ušetria približne 4 kg hmotnosti.