TechArt Noselift System

Čokoľvek, na čo TechArt siahne, je z kategórie podarených úprav. Napríklad úplne nový výfukový trakt, ktorý má niekoľko plusov ako napríklad lepší zvuk (dá sa "optimalizovať" z miesta vodiča) alebo jemne nižšiu hmotnosť (aj keď úpravca neudáva o koľko).

Ďalšia finesa je TechArt Noselift System. Ide v princípe o jednoduchú vec, keď si auto dokážete znížiť/zvýšiť o 60 mm, napríklad keď potrebujete prekonať prekážku na ceste.
Vhodným doplnkom k tomuto systému je predný špeciálny spojler, ktorý znižuje vztlak o 5kg (pri rýchlosti 140 km/h). Druhá vecička, ktorá by nemala chýbať je zadný spojler s integrovaným difúzorom - tá generuje prítlak 17,5 kg na zadnú nápravu. Táto hodnota sa pri maximálnej rýchlosti zvyšuje až na 76kg.

Porsche 911 Carrera 4S interiér v podaní Techart

Milión krát omieľaná pravda, že kolesá robia auto platí samozrejme aj v tomto prípade. TechArt Formula kované disky sú navyše z kategórie ultra ľahkých, takže pri veľkosti 21" dokážu ušetriť až 15% hmotnosti voči klasických hliníkovým diskom a teda mať citeľný dopad na jazdné vlastnosti.

Interiér je už len záležitosť chute a vkusu, pretože tu sú možnosti prakticky neobmedzené. Alcantara? Karbón? Hliník? Všetkého dostanete, stačí si vybrať!

A ako čerešničku na torte si úpravca TechArt pripravil na blížiaci sa autosalón v Ženeve (83rd Geneva International Motor Show) premiéru špeciálneho kúsku Porsche 911 Carrera 4S v legendárnej farbe Emerald Green. Bude sa jednať o poctu upraveným Poršákom zo 70tich rokov, tento krát ale v modernom kabáte a s výkonom 400k!