TopSpeed.sk
  • 21t fans
  • 16t fans
  • 96t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

StreetRace: Nissan GT-R R35 vs Bugatti Veyron

StreetRace: Nissan GT-R R35 vs Bugatti Veyron
  • 22.05.2010
  • 0
  • 22

StreetRace: Nissan GT-R R35 vs Bugatti Veyron

  • Publikovane: 22.05.2010
Zdieľať
  • 22
Ďalšia zmena registračných poplatkov! Pri prepise vozidla ich chcú znížiť o 70 %, ak sa nemení ŠPZ
19.01.

Ďalšia zmena registračných poplatkov! Pri prepise vozidla ich chcú znížiť o 70 %, ak sa nemení ŠPZ

  • Peter STEIGAUF
  • -
  • Novinky
  • 4

Zmena registračného poplatku - dá sa urobiť inak?
15.01.

Zmena registračného poplatku - dá sa urobiť inak?

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Novinky
  • 17



Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 22

- ďalšie články od autora
  • Renault Espace je skutočne späť. Francúzi si k novej generácii ...
  • Zánovných áut je menej, na trhu pribúdajú jazdené ...
  • Štát nakúpi autá s nižšími emisiami, pre daňových ...
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

22 komentárov

Vasyl Fedoryčko 22.05.10 10:12

V

ako z estetickej stránky je video dosť podarené, ale myslím si, že nedokazuje nič konkrétne. Sú to špičkové stroje tie autá, ale myslím si že tých 1001 koní vo Veyrone má svoje opodstatnenie. http://www.youtube.com/watch?v=XwhUF4we5Bg&;feature=player_embedded#!

  • 0
  • 0
Odpovedať

Trabantko 22.05.10 10:32

V

a kedy bude full verzia?

  • 0
  • 0
Odpovedať

Andrej 22.05.10 11:02

V

Full video uz prave je na svete. Pokusil som sa ho linkovat priamo do clanku, ale na youtube maju pravdepodobne chybu, kdeze toto video bolo mozne prelinkovat hned. Skuste na youtube dat do vyhladavaca NISSAN GT-R R35 vs. BUGATTI VEYRON

  • 0
  • 0
Odpovedať

Andrej 22.05.10 11:15

V

Pre doplnenie : jedna sa o usera menom uD0nTkn0wMe2 . Treba ho vidiet, snad sa vam ho podari spustit. Po 200km/h je schopne GT-R s vykonom 730 koni drzat sa bok po boku s Veyronom a ani pri vyssich rychlostiach nie je rozdiel nijako markantny. Iste, mohli by sme zacat rozpravat o dynamickej charakterisitke, prenose vykonu, prevodovkach, a jazdnych odporoch. Jedna sa mi vylucne o to, aby som poukazal na fakt, ze aj za zlomok ceny Veyrona je mozne dostat ekvivalentny nastroj na besnenie :)

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TS 22.05.10 11:43

M 69.00

@AndrejAndrej, ak chceš poukázať na fakt, že GT-R stojí zlomok ceny a je podľa teba ekvivalentny, iste sa to nerobí slovami NAJLEPŠIA A JEDINÁ VOĽBA. Lebo to sú slová hodné fanatickej propagandy, nie zdravého úsudku. Podľa tohto výroku sa vlastne môžu prestať v momente vyrábať všetky ostatné performance cars na svete...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4
  • 0
  • 0
Odpovedať

Andrej 22.05.10 12:00

V

@MaroS TSMaros, mas recht, nechal som sa uniest :). Idem to zmenit. Ved si staci pozriet vzajomne porovnanie high-tech GT-R a "primitivnej" Vette ZR1. A sme doma. Idem to prepisat. Dik!

  • 0
  • 0
Odpovedať

Lacospeed 22.05.10 12:10

L
93.00

GT-R ma sice excelentny pomer cena/vykon, ale slovo "ekvivalentny" by som s Veyronom urcite nepouzival :-) Veyron je ina dimenzia, toto video naozaj nic nedokazuje. Vzdy bol Veyron znacne rychlejsi. V zrychleni 0-300 by dal Veyron aj upravenym Nissanom na prdel. Ale pekne video. Zboznujem ten zvuk Nissanovskej dvojspojky pri preradeni!

Jazdím na: Ford Focus
  • 0
  • 0
Odpovedať

Peter TS 22.05.10 12:30

V

@Lacospeed"V zrychleni 0-300 by dal Veyron aj upravenym Nissanom na prdel." Laco tak to zas nie. Veyron je uberwagen ale zase tvrdit ze nad neho niet, tak to je silna kava. Veyron ma 0-300 za 16.7s. A teraz si pozri, ako take "upravene" GTR chodi. Bacha aby ti nepadla sanka hehe http://www.youtube.com/watch?v=29xXZkK-Rdk

  • 0
  • 0
Odpovedať

Andrej 22.05.10 12:42

V

@Peter TSChlapci, este si pozrite rok. 1998! Ja to tvrdim uz davno :) . Dik za link Peto, spravil mi radost. Inak mam take tusenie, ze tato diskusia sa cela zvrhne niekam, kde povodne ani nemala byt, ale nevadi mi to. Som sam zvedavy, ako sa to vykrystalizuje :D

  • 0
  • 0
Odpovedať

Lacospeed 22.05.10 14:38

L
93.00

@Peter TSAj keby nahodou nebolo nad Veyron, dal si zly priklad. Jednoducho tuning je uz nieco uplne ine. Neboj, japonske videa a ich scenu sledujem uz par rokov, sanka mi nepadla. Videl si, ako dopadol. Po kazdom sprinte ledva uchladili motor a nakoniec sa im motor vysypal. To nie je umenie. Mal ovela lepsi pomer vykon/hmotnost a aj tak dal Veyronu na 300 len 0,2 sekundy. Ale len raz. Z Veyronom to mozes robit dookola a uchladi sa. A stale aj Veyron mozes upravit na 1500k, ako som hore pisal Andrejovi.

Jazdím na: Ford Focus
  • 0
  • 0
Odpovedať

Andrej 22.05.10 12:27

V

Laco: Zdar. Vsetko zalezi od uhla pohladu, si myslim. Neviem, ci si videl plnu verziu videa, ktoru je problem prelinkovat. Nech sa na to pozrieme z ktorejkovlek strany, bol som neskutocne prevapeny, akym dostojnym protivnikom bolo Veyronu toto GT-R. Mne je jasne, ze FYZIKA sa obabrat neda. Ale kde ma Veyron realneho protivnika vo svojej kategorii, ked je schopne pri blaznivych Top Gear testoch sekundovat stihacke s prudovym motorom?! Toto video na stranke fakt nic nedokazuje, je nevyhnutne pozriet si plnu verziu, navod, ako ho najst na Utube je nizsie uvedeny :) Dik za postreh!

  • 0
  • 0
Odpovedať

Lacospeed 22.05.10 14:19

L
93.00

@AndrejVed ja viem ako to myslis. Uz minule som pisal, ze z GT-R dostanes 800k za 20 000 USD uplne v pohode. Ale takych prikladov je vela. Tuningom obycajnych aut sa daju lacno prekonat vykony supersportov. Uz davno existuju 1000 konove Supry, ktore by si to s Veyronom rozdali v pohode. Aj ked GT-R je dobry v tom, ze toho znesie vela bez hardwarovych uprav vnutornosti a nejakych velkych obäti. Superom Veyronu moze byt napr. Koenigsegg CCX-R, Zenvo a Caparo nepocitam. No a predstav si, keby sa niekto pustil do upravy Veyronu. 1500k v pohode podla mna.

Jazdím na: Ford Focus
  • 0
  • 0
Odpovedať

Andrej 22.05.10 14:51

V

@LacospeedLaco: Dakujem za odpoved. Vo vela veciach mas pravdu, to nepopieram. Mne je tazke pochopit vyznam niecoho takehoto, ako je Veyron, Koenigsegg CCX-R, ci Mosler MT900R. A prave naopak, chapem a hlboko reskeptuje vozy od Radicalu, Capara, ci Lotusu, alebo Caterhamu. Je to o podstate celej veci, pristupe, filozofii a chapani pojmu zavodne auto, respektive supercar. Osobne si myslim, ze vykonovy potencial ma Veyron nebetycny, ved ja preto je v plane Super Veyron, pretoze tych ostatnych 200k ich tolko boliet nebude, ako by si mohli mnohi mysliet :)

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TS 22.05.10 16:05

M 69.00

@AndrejJa zas práve autá ako Veyron, Koenigsegg obdivujem. Sú to totiž mašiny, ktoré ponúkajú aj pohodlie, komfort a prakticky každodennú použiteľnosť. To snáď okrem lotusov žiadne z uvedených neposkytne. Malá výkonová hmotnosť je síce super, ale Radical a Caterham sú úplné extrémy. Skvelá zábava, tieto autá, nepochybne. Ale to sa už človek môže voziť v motokáre. Netrénovaný po 30 min. odchádza z bolesťami celého tela ako po bitke. To sa v superšportoch nestane, a zvládnu aj nejaké tie nerovnosti bežných ciest. Iste, aj Radical aj Caterham môžu mať EČV... ...aj v zime sa dá chodiť v sandáloch. Kumšt superšportov a GTčiek je v tom, že ponúkajú vodičovi dôstojnosť, komfort, častú použiteľnosť, trvácnosť a špičkové jazdné zážitky. Extrémne poladené autá a radikálne trackday cars ponúkajú za zlomok ceny zlomok schopností - len rýchlu jazdu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4
  • 0
  • 0
Odpovedať

Michal Č. 23.05.10 13:30

M
74.00

Rusi su tatalny magori,co si budeme hovorit.Skvele natonece a zostrihane.GT-R je moja srdcovka ale veyron je.....veyron je proste veyron,to musi pochopit kazdy.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Miro 23.05.10 15:16

M
79.00

Je to totalka trapne...porovnavat veyron...s nissanom...je mnozstvo aut ktore maju hmotnost vs vykon porovnatelnu s veyronom a predsa tam nespadaju....co sa tyka vyvoja launch control ako je na veyrone su v predu 6 rokov...iny to nenapadko odkukali...to je realita....Bugatti veyron nebol vyvyjany ako sportove auto Nissan GTR áno...:_)))...veyron je zberatelsky kusok....ktory bude mat pre urcitu skupinu ludi vzdy hodnotu....pozrite sa potom na cenovku Nissanu o 5 rokov..:_))))kde to dotiahne..:_)))...BUgatti je nieco celkom ine.....v akceleracii by nasiel mnoho dalsich konkurentov...ale v jazdnych vlastnostiach sotva........

Jazdím na: Volkswagen Polo 1,9D 1998, Subaru Impreza WRX 2002, SEAT Ibiza GTi 1998
  • 0
  • 0
Odpovedať

Lukas 26.05.10 20:59

L
0.00

narychlo osm is precital vase odkazy a myslim si ze Veyron nie je "vytuningovany" ako to GTR a tym padom ma Bugatti vacsi motor = vacsi potencial pre vacsi vykon, ale vydeo je dobry priklad, kao sa da za "malo"(GTR tuning) vela Bugatti... Ale co by som cle vidiet, tak to je urcite Leexus LFa vs Bugatti..a toto by bolo pecka :)

Jazdím na: Citroen C4
  • 0
  • 0
Odpovedať

Lukas 26.05.10 21:01

L
0.00

@Lukasa zabudol som, ze ked cete vediet nieco o tychto rusoch, tak ich stranka je www.dragtimes.info oni bzene taketo drahe auta + este tuning si ksusaju na dialnici :D

Jazdím na: Citroen C4
  • 0
  • 0
Odpovedať

tomaš 11.07.11 11:52

V

@Lukasmojko nepíše sa vytuningovni ale vytunený

  • 0
  • 0
Odpovedať

Tomáš 02.06.10 23:16

V

GTR-35 je naj auto za malo penazi a este upraveny R-34 :) , a taký Koenigsegg TREVITA 1280kg - 1018koní stoji tak isto ako najdrahsie Bugatti Sang Bleu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Dmytriy 26.11.10 00:28

V

Bugatti je sam o sebe uz Tuned verzia ked ma 4 turba... a ked ho skladali... suciastky nevyrabali ... ale objednali najdrahsie a najkvalitnejsie diely ... a napriek tomu ma len 1001 koni, VW su uboziaci ked z 8 litra a 16 valca dostanu len 1001 koni... a to maju setko v tom auto naj. GTR- 35 je 3,2 liter ak dobre vravim... a 6 valec... a da sa dat na 1000 koni ... a hodnota je ovela mensia ako Bugatti ... A to sa = Japonci su ovela lepsi v autach ako Europania cize Nemci ospevovany autickari :D a to je len zaciatok.

  • 0
  • 0
Odpovedať

tomaš 11.07.11 11:49

V

podla mna je najlepšie auto bugatti weyron

  • 0
  • 0
Odpovedať
profi-car.sk
Kritizovaný SkyToll je späť v hre, jeho dcérska firma vyhrala prvý tender na mýto
Kritizovaný SkyToll je späť v hre, jeho dcérska firma vyhrala prvý tender na mýto
  • 29.01.
Slovenské mýto môže mať ďalšieho EETS poskytovateľa – nemecký Toll4Europe
Slovenské mýto môže mať ďalšieho EETS poskytovateľa – nemecký Toll4Europe
  • 27.01.
ARRIVA na Slovensku testuje technológiu čistejších bŕzd pre zvýšenie kvality ovzdušia
ARRIVA na Slovensku testuje technológiu čistejších bŕzd pre zvýšenie kvality ovzdušia
  • 24.01.
UNAS žiada prešetriť zmluvu o mýte medzi NDS a SkyToll-om, vidia netransparentný postup
UNAS žiada prešetriť zmluvu o mýte medzi NDS a SkyToll-om, vidia netransparentný postup
  • 22.01.
OSRAM LEDriving Cube PX sú profesionálne svietidlá na mieru
OSRAM LEDriving Cube PX sú profesionálne svietidlá na mieru
  • 20.01.

Podobné články

Nissan odhalil ďalší facelift modelu GT-R a dve zvláštne edície, T-spec a Nismo Special
Nissan odhalil ďalší facelift modelu GT-R a dve zvláštne ...
  • 13.01.
  • 4158
  • 4
Dojazd desaťročného elektromobilu pri plnej rýchlosti? Ďaleko by ste sa nedostali
Dojazd desaťročného elektromobilu pri plnej rýchlosti? Ďaleko by ...
  • 09.01.
  • 20790
  • 73
Toto je päť zaujímavých japonských áut s cenovkou do 5 tisíc eur
Toto je päť zaujímavých japonských áut s cenovkou do 5 tisíc ...
  • 09.01.
  • 75768
  • 11
Film Gran Turismo už čoskoro. V hlavných úlohách hviezda Stranger Things a Orlando Bloom
Film Gran Turismo už čoskoro. V hlavných úlohách hviezda ...
  • 08.01.
  • 2079
  • 1
Minivany nevymreli. Za 8-miestnu novinku s dvojlitrom si bude Nissan účtovať len 19 300 eur
Minivany nevymreli. Za 8-miestnu novinku s dvojlitrom si bude Nissan ...
  • 30.11.2022
  • 56100
  • 3
Z tínedžera za počítačom skutočný pilot Le Mans. Cestu Janna Mardenborougha sfilmujú
Z tínedžera za počítačom skutočný pilot Le Mans. Cestu Janna ...
  • 23.11.2022
  • 1617
  • 0
Nový dokument Netflixu rekapituluje vzostup a pád ex-šéfa Nissanu, Carlosa Ghosna
Nový dokument Netflixu rekapituluje vzostup a pád ex-šéfa ...
  • 08.11.2022
  • 2475
  • 2

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Auto bude luxus, pripravte sa na to, varujú Nemci. Za 10 rokov jazdenky zdraželi až dvojnásobne
Auto bude luxus, pripravte sa na to, varujú Nemci. Za 10 rokov ...
  • 27.01.
  • 26235
  • 27
Ďalší zákaz elektrických áut na trajektoch. Títo lodiari urobia výnimku len v jednom prípade
Ďalší zákaz elektrických áut na trajektoch. Títo lodiari ...
  • 27.01.
  • 8712
  • 7
VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme ...
  • 28.01.
  • 3003
  • 46
Odhalený plán Bruselu: Vodičský preukaz nahradí aplikácia v mobile. Bude povinná?
Odhalený plán Bruselu: Vodičský preukaz nahradí aplikácia v ...
  • 27.01.
  • 2838
  • 13
Kanada je nekompromisná, každé piate predané auto musí byť elektrické. Povinne!
Kanada je nekompromisná, každé piate predané auto musí byť ...
  • včera
  • 1815
  • 22
Pripravte sa, EÚ chystá zmeny! Bežný vodičák na ťažšie vozidlá a skúšky z autoškoly v simulátore
Pripravte sa, EÚ chystá zmeny! Bežný vodičák na ťažšie ...
  • 24.01.
  • 209913
  • 43
Auto bude luxus, pripravte sa na to, varujú Nemci. Za 10 rokov jazdenky zdraželi až dvojnásobne
Auto bude luxus, pripravte sa na to, varujú Nemci. Za 10 rokov ...
  • 27.01.
  • 26235
  • 27
Ceny na pumpách sa nečakane zmenili. Zdražie diesel už v najbližšom týždni?
Ceny na pumpách sa nečakane zmenili. Zdražie diesel už v ...
  • 23.01.
  • 20988
  • 2
Drahšie diaľničné známky, ale tiež zvýšenie rýchlosti na 150 km/h. To sú novinky chystané v ČR
Drahšie diaľničné známky, ale tiež zvýšenie rýchlosti na 150 ...
  • 24.01.
  • 15378
  • 2
Nový Hyundai Santa Fe je na ceste. Radikálne iným dizajnom by mal pripomínať Land Rover
Nový Hyundai Santa Fe je na ceste. Radikálne iným dizajnom by mal ...
  • 26.01.
  • 13200
  • 1
Pripravte sa, EÚ chystá zmeny! Bežný vodičák na ťažšie vozidlá a skúšky z autoškoly v simulátore
Pripravte sa, EÚ chystá zmeny! Bežný vodičák na ťažšie ...
  • 24.01.
  • 209913
  • 43
Už žiadne elektromobily na palube trajektov. Lodiari zakázali ich prepravu kvôli bezpečnosti
Už žiadne elektromobily na palube trajektov. Lodiari zakázali ich ...
  • 20.01.
  • 133419
  • 33
Kruhový objazd či kocúrkovo? Nedokážete ho opustiť na prvý raz, vodiči len krútia hlavami
Kruhový objazd či kocúrkovo? Nedokážete ho opustiť na prvý ...
  • 16.01.
  • 33000
  • 9
Táto vec na talianskej novinke je ako vegánska slanina. Tiež si hrá na niečo, čím nie je
Táto vec na talianskej novinke je ako vegánska slanina. Tiež si ...
  • 19.01.
  • 30360
  • 25
Ďalšia zmena registračných poplatkov! Pri prepise vozidla ich chcú znížiť o 70 %, ak sa nemení ŠPZ
Ďalšia zmena registračných poplatkov! Pri prepise vozidla ich ...
  • 19.01.
  • 27621
  • 4

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
29.01
cct | VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
Ja sa v stavebníctve a urbanizme veľmi nevyznám, hoci všetci ...
29.01
painkiller | VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
Realiťák iluzionista. To je správne meno pre teba. BINGO!
29.01
Realita | Kanada je nekompromisná, každé piate predané auto musí byť elektrické. Povinne!
Ďakujem za opravu a ospravedlňujem sa, určite som nechcel ...
29.01
painkiller | VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
No, už len tento lex debilus nám tu chýbal. Ako keby sme tu už ...
29.01
Realita | VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
No asi to že podobne popierajú fakty na základe ilúzií. Vôbec ...
29.01
Realita | VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
Opäť zlyhávaš a tvoj ďalší a rovnako úbohý pokus na tom nič ...
29.01
Realita | VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
Áno, niečo "medzitým" existuje. Že som tú definíciu uznal, ...
29.01
Realita | Štát nakúpi autá s nižšími emisiami, pre daňových poplatníkov to samozrejme bude drahšie
Propagandalf nesklamal. Nie je nám to ľahostajné a preto sa deje ...
29.01
Jano_1987 | VW strach z Číny nemá. Našu novú elektrickú legendu vyrobíme lacnejšie, než oni, tvrdí šéf VW
29.01
Emil | Test jazdenky Škoda Octavia 3 facelift (2016-2020)
Strašiak automatická prevodovka DQ 200 nieje až taký strašiak ...
Z nášho youtube
96400
Odberateľov
JAZDA TOYOTA RAV4 GR Sport - ekológ v tretrách (so zlým vodičom zapadne🤦‍♀️😂🤷‍♂️)

2946

JAZDA RENAULT AUSTRAL - môže nahradiť 5 modelov?

46350

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN

20275

Prečo platíme REGISTRAČNÝ POPLATOK opakovane? Prečo je vysoký?

23587

Dá sa na škodách driftovať? Na snehu a s hrotmi celkom dobre

12678

TEST BMW M340i 2023 - vhodná alternatíva k BMW M3? Určite áno

31572

ZMENA REGISTRAČNÉHO POPLATKU - má sa urobiť inak?

47244

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Partneri
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá

© 2009 - 2023 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

  • Google
Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Registrácia cez

  • Google
Alebo cez email
Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa