Hyundai Veloster sa pre tuningových odborníkov javí ako vďačný nástroj. Potvrdzuje to aj tento kúsok v sivom prevedení so zelenými doplnkami. Hyundai prešiel veľkými zmenami, ktoré mu na prvý pohľad prospeli. Najvýraznejším prvkom bodykitu sú rozšírené blatníky. Veloster dostal aj nové nárazníky a veľké zadné krídlo. Oficiálna fotka zadnej časti sa mi do rúk nedostala. To nie je problém, pretože video odhaľuje aj tento zaujímavý dizajnovo riešený prvok. Nové svetlá a zliatinové disky sú samozrejmosťou.

Exteriér prešiel zmenou masky chladiča, svetiel, dostal zadné krídlo, bodykit a zaujímavú farebnú kombináciu.

Exteriér prešiel zmenou masky chladiča, svetiel, dostal zadné krídlo, bodykit a zaujímavú farebnú kombináciu.

Hyundai Veloster s použitím turba získal výkon približne 157 kW (210 koní)! S novým bodykitom sa zdá, že je pripravený vyraziť na rýchlostnú skúšku.

Zdá sa, že Veloster je pripravený na rally. Aspoň o tom svedčí zelená ochranná konštrukcia v jeho interiéri. Vo vnútri sa vo veľkom využila koža Alcantara. Zadnú časť okupujú veľké reproduktory a subwoofer spolu s kompletným audio systémom. To najdôležitejšie sa odohralo pod kapotou. Ako som už spomenul, do motora prišlo turbo, ktoré nasledoval medzichladič a výfukový systém. Vďaka tomu stúpol výkon letargickej „jednašestky“ o 34% na 210 koní! K zvýšenému výkonu patria aj upgradované brzdy so šesť piestovými strmeňmi.

Hyundai chce tento model zaradiť medzi bežne dostupné modely a čistokrvné športové mašiny.

Hyundai chce tento model zaradiť medzi bežne dostupné modely a čistokrvné športové mašiny.

Športové sedačky, koža Altancara, športové pedále a zeleno sivá kombinácie. To je interiér turbo Velostera.

Športové sedačky Alcantara, športové pedále a zeleno sivá kombinácie. To je interiér turbo Velostera.

Interiér zaujme ochrannou konštrukciou, subwooferom a reproduktormi.

Interiér zaujme ochrannou konštrukciou, subwooferom a reproduktormi.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov