Dnes sa Thomas o pozornosť hlási znova. Ostatné dva roky pracoval spolu s bratom Patrickom na projekte Autopia. Jedná sa o kompletne prestavaný Nissan GT-R35. Karoséria je kompletne z uhlíkových vlákien, vyrobená na mieru firmou c2i z Dunajskej Stredy. Vďaka nej a vybratému interiéru má tento peklostroj hmotnosť okolo 1400 kg. Pod prednou kapotou je známy VR38dett - vidlicový 6-valec s dvoma turbami a objemom 3,8 l upravený svetoznámou značkou HKS. Motor má na mieru upravenú hlavu valcov, 7 zákazkovo robených chladičov PWR, palivový systém Magnaflow E85 a špeciálne termoizolačné povrchové úpravy.. Pre ozrutné výkony 900 koní a 900 Nm je prispôsobená aj prevodovka s vnútornosťami od PPG - Performance Gearboxes a Dodson Motorsport. Výkon na ňu prenáša špeciálna 18-lamelová spojka s kevlarovým obložením od Xtreme Engineering. Motor manažment pochádza od Syvecs, jedná sa o typ S8 ECU+TCM.

V oblasti podvozka je tiež len to naj, čo svet pozná. Tlmiče švédskej značky Öhlins, kompletne nastaviteľný kit pruženia s uložením v unibaloch, brzdy Project MU, 18" disky Volk Racing TE37SL, slicky kórejskej značky Hankook a chróm molybdénový bezpečnostný rám špecifikácie GT1. Auto by sa tento rok malo ukázať na viacerých podujatiach, ktoré možno navštívite. Slovenské preteky do vrchu, seriáli SOP a Carbonia cup, STT a European Time Attack Challenge. Podrobnejšia špecifikácia: http://www.autopia.sk/sk/103/nissan-c2i-gt-r-carbon-widebody-race-car

videoprodukcia: BeOnMind