Krútiak vás bude do chrbta kopať pri 1700 ot/min a výkon dosiahne maxima v 6000 otáčkach. Vďaka týmto číslam akceleruje luxusné kupé na stovku za 4,5 sekúnd, čo je o 0,3 s rýchlejšie než slabšia verzia. Rozdiel v maximálke tiež ledva postrehnete, tá sa dvihla z 303 na 309 km/h. Otvorená verzia je tradične pomalšia než kupé, ale len nevýrazne - stovka za 4,7 s a maximálka 308 km/h. Tieto čísla vyzerajú fajn, no menej už fakt, že Bentley má stále hmotnosť 2,3 tony. Automobilka ale sľubuje živú akceleráciu. Automatická prevodovka ZF je na krátko poskladaná a má osem stupňov. Conti GT V8 S má s na plnú nádrž dojazd 805 kilometrov, čo je nejakých 10,5 l/100km. Ále to je samozrejme papierové číslo. Ak máte však na takéto auto skromných 160 000 Eur, netrápi vás to.

Drobných zmien sa dočkal i podvozok. Konštruktéri ho pritvrdili o 45 percent na prednej náprave a o 33 na zadnej. Rovnako znížili i svetlú výšku o 10 mm. Príplatková výbava je pestrejšia o nové 20-palcové disky kolies.